Mutasd

>> Szerviz2010-04-04

Sajnos cserélnem kellett. Tárcsát és betétet. Nem én akartam, igazából Csörire bíztam volna, főleg miután elmondta, hogy célszerszám is kell hozzá, de mikor nekiálltam, hogy felmérjem a küszöb felrakásának anyagigényét, akkor vettem észre, hogy a belső pofa nullára lekopott. Kívülről csak a külsőt láttam, azon még volt kb. 3 mm, és én ahhoz tartottam. Mivel az autót használnom kell ünnepek alatt, és más megoldás nem volt, így saját kezűleg cseréltem, illetve Lacibácsi segédletével a műhelybe. Meg ha már nekiláttam, akkor lefestettem a tárcsát is, mert csúnyán néz ki ha elkezd rozsdásodni. A futóművet is átnéztük, minden rendben van vele, semmi nem lóg, nem kopog :)
Meg ha már ennyire belevetettem magam a szerelésbe, akkor a termosztátot is cseréltem, mert a másik 2 év után úgy döntött, hogy mindig nyitva marad, így hirtelen. Városon kívül nem ment fel csak max kb. 70 fokig. Így meg az agyacskája több üzemanyagot ad neki mert még hideg, aztán hosszú távon még a lambdát is megöli nekem.