Mutasd

>> Esemény2012-09-30

Elváltunk. Nehéz volt, mert nagyon hozzám nőt. Remélem továbbra is gondos kezekbe kerül, és vigyáznak rá!

 
>> Szerviz2012-06-28

Ismét eljött. Okulva a múltkori esetből mikor tönkretették az olajleeresztő csavaromat, és Csöriéknek kellett helyrehozni most hozzájuk vittem cserére. Váltottam Racingre. Már régen akartam, mert a sima Selénia olyan 6-7000 körül elfárad, azt mondják. Illetve egy olyan embertől hallottam akinek fel kellett újítani a motort, és utána beszerelt egy olajnyomás mérőt, és ő mesélte, hogy 0,5-1 barral esett melegen a nyomás. A Racinggel nem volt ilyen probléma. Meg kicsit csipegeti, mármint a nullához képest. Bár sokan örülnének ha annyi olajat fogyasztana az autójuk mint az enyém :-). Kíváncsi leszek ehhez mit fog szólni. Mivel írtam hova vittem, gondolom a munka milyenségére nem kell külön kitérnem.

 
>> Esemény2012-06-28

Mindig mondtam a Fiaimnak hogy kapcsolják be az övet, főleg ha légzsákos autóba ülnek, mert nagyot üt. De mindenki a saját szemének hisz. Mivel vettem egy kormánykereket Sityu cartárstól, amit be szeretnék bőröztetni, ha lesz időm, és kaptam hozzá egy légzsákot gondoltam tartok egy kis bemutatót.
Azt hiszem eredményes volt. Iszonyatosat robbant! Hát szerintem ha eldurran 4,5,6 vagy több lufi ott biztos a halláskárosodás. Olyan 20 méter magasra felrepült, és onnan esett vissza. Még szerencse, hogy jó messze történt a kocsitól, mert volt jó sok vezetékem, mivel az akkumulátorról kapta az indítást...

 
>> Szerviz2012-06-12

Igazából régóta gondolkodtam rajta, hogy kéne egy kábel meg valami program, hogy néha ránézzek az autó agyára, mert kiváncsi vagyok meg néha nincs időm Csörihez lemenni. GTPeti blogjában minden le van írva, még én is megértettem :-). Ha már lúd akkor legyen kapcsolható hisz csak 2000 Ft a különbség. 8000 Ft volt a kábel. Kiderült kevesebb Km van az autóban mint az órában...:-)

 
>> Szerviz2012-06-05

Volt pár dolog amit meg kellett csinálni, mert nem szeretem ha valami nem tökéletes. A lengéscsillapítóm kicsit "izzadt", így azok cserélve lettek, aztán ha már szét van szedve, és ha már a jobb tengelycsonk szilent ki lett cserélve, akkor a bal is megújul. Aztán a szelepfedél tömítése se az igazi, az is cserélve lett. Végül az injektor lámpám neki állt világítani, még a múltkor, aztán nem, aztán igen. Aztán világítva maradt.
Drága barátom mondott egy olcsó megoldást: Vegyed ki az izzót!. Igazából én nem egészen erre gondoltam.
Csöri, mert ki más, ránézett és az LMM -30 fokot jelzett folyamatosan. Kaptam tőle egy próba darabot ami elvileg rendesen működött. BOSCH volt. És láss csodát! Olyan dolog történt amire soha nem gondoltam, hogy lehetséges, csak álmaimban. Az én vezetési stílusomba Budapest, és vidék felváltva 30 literrel elmentem 410 kilométert. Hozzá tartozik, hogy ami benne volt az egy Pierburg volt. Most kíváncsi leszek, hogy az újjal mit mutat.
Természetesen mint mindig a Csörgő Autószerviz végezte a beavatkozásokat a megszokott minőségben, és hozzáértéssel.

 
>> Szerviz2012-04-29

A jobb oldali legzsaktakarom mint sok masnak elegge elallt. Mindig nyomkodtam aminek a vege hogy eltort a kis bolha az aljan. Meg a masik is mikor kivettem. Ha mar kint van megmelegitettem holegfuvoval, es visszahajtogattam. Most jol all vegre.A két bolhát meg Erhardnal rendeltem meg, az AlbaAutónál.

 
>> Szerviz2012-04-29

Az auto nehezen indult. Gondoltam lemerult az aksi, mivel viszonylag fiatal. Feltoltottem. Mire levittem az autohoz nem nagyon indult. Ramertem. 10,5 volt benne. Mentem vele egy kort 12,2 volt, par perc mulva ismet 10,5. Ezt stabilan tartja de keves. Sajnos csere. Vettem egy egyszerut, ha tonkre megy ne a meregdraga menjen tonkre. Mert ugye a garancia nem reg jart le.

 
>> Szerviz2012-04-29

Az elso ablakaim rendszeresen nem mukodtek. Mindig kivagta a biztositekokat. Nekialltam szetszedni. Minden rendben. Szereztem kapcsolasi rajzot. Jo sok minden van a biztositekon. Aztan egy veletlen folytan eszrevettem hogy a csomagterajto kinyitasa utan nincs tolatolampa es biztositek kimegy. Szetszedtem. Kabel megadta magat. Ujraforrasztas arrebhelyezes. Most jo.

 
>> Autóápolás2012-04-06

Pár helyen a tél nyomot hagyott az alvázon, és neki álltam kijavítani. Volt olyan hely ahol épnek látszott, de az alvázvédő alatt sérült volt. Le lett csiszolva, aztán rozsdamaró, aztán megint csiszolás, megint rozsdamaró, ismét csiszolás, alapozó, alvázvédő. Most jó.

 
>> Szerviz2012-04-06

Mint korábban említettem a gumiharangom elég rövid életűre sikeredett. Míg az eredeti kibírt 12 évet addig az új csak 3 hónapot /kb./ Mivel nem tudom mikor adta meg magát. Csak kerékcserénél vettem észre. Csöri kicserélte, ráadásul garanciába. Életembe először volt ilyen, hogy egy alkatrészt garanciába cseréljenek, ráadásul nem is kellett szólni, hanem magától ajánlotta fel. Pedig aztán Ő annyira tehetett róla mint itt bárki más. Nem hiába mondom mindig, hogy jó pár helyen megfordultam már, de ehhez hasonló szervizet még nem találtam.
Mert ígérgetni tudnak, hogy nekik ennyi meg ennyi garancia van de ha érvényesíteni akarod akkor jönnek a kifogások.
-Pl. önindító megcsinál autóra felszerel Hollandiába tgk. nem indul, ami kb a 10. indítás a javítás óta. Több 100 € a javítás. Itthon válasz: a garancia külföldre nem érvényes. Könyörgöm egy nemzetközi fuvarozást végző járműről beszélünk, amit jól tudtak a javításkor., és sorolhatnám jó sokáig.-
Futóművet is átnézte, minden rendben, illetve lassan -de szerintem gyorsan lesz- hátsó lengéscsillapító csere. Mindig átnézetem mert itt az Amoren azt mondják, hogy az Alfának iszonyúan rossz, illetve szervizigényes a futóműve, és benne van a bogár a fülembe.
Nem tudom, 160000 Km. stabrúd, 190000 Km felső lengőkar, meg kutyacsont. Most 234000 van benne. Mi lenne ha nem lenne szervizigényes, vagy mit szóljon az Öcsém aki a pár éves BMW-be amibe 70000 Km van már az egész első, és hátsó futóművet kicserélte kompletten.
Visszatérve a szervizhez, meg lett javítva a mások által tönkretett olajleeresztő csavar is, amit már korábban is említettem.