Mutasd

>> Tuning és extra2012-04-03

Sajnos a tükörtartómon megsérült a festés és nekiállt korrodálni. Ezért gondoltam lefestem, de mivel a bukógombák se tetszettek így mind a kettő kapott karbon bevonatot VTN technológiával itt: http://vtn-print.ewk.hu/
Még olajleeresztő csavar, gumiharang, meg pár dolog van hátra amit hirtelen felírtam magamnak. De a tükröt most kihúzhatom.

 
>> Egyéb2012-03-22

Felraktam a nyári felniket. Meg kaptam egy kis agyvérzést, mert a pár hónapja cserélt gumiharangom, -lásd előző blog- amivel 5000 km-t mentem eddig bírta. Illetve nem tudom meddig mert nem tudom mikor ment tönkre, mert nem nézegettem, mivel álmomban se gondoltam volna, hogy ennyit bír. A bilincs mellett körbe megadta magát. Most megint cserélhetem.

 
>> Szerviz2011-11-12

A kerékcsrénél vettem észre, hogy a gumiharangom elfáradt. Pont ami a szíj alatt van, így minden csupa zsír lett. Csörihez jelentkeztem be Palotára, aki Apukájával együtt mint mindig tökéletesen megcsinálták. Sajnos most vettem észre, hogy a korábbi olajcsrénél az olajleeresztő csavarom megsérült, illetve a menet. Legközelebb javítani kell. Sajnos egy egyszerű olajcserét is el lehet rontani.
Nem értem miért nem lehet normális munkát csinálni. Miért van az, hogy mindenhol hanyag trehány munkát végeznek. Pedig lehetne, mert itt az élő példa, hogy lehet, mert már 5 éve járok Csöriékhez, és idáig mindent hibátlanul megoldottak.
Nem esett le a generátorom, és ismét nem esett le miután felhívtam a figyelmét a szerelőnek a multkori eset miatt, nem ment tönkre az önindítóm ráadásul külföldön, miután javítva lett, nem rakták be úgy a fékbetéteket hátra, hogy jobboldalra a külsőket balra pedig a belsőket / BMW márkaszervíz / és még sorolhatnám a sok hibát. Ilyenkor nem tudom, hogy sírjak, vagy üvöltsek kínomba...
Viszont jól funkcionál a motortakaróm megerősítése, mert már darabokba lenne, ha nem teszem fel a fölekhez a lemezeket...

 
>> Szerviz2011-11-12

Mivel már 12000 km volt az olajban elküldtem kicserélni mert nekem nem volt időm. Gondoltam ezen nincsen mit elrontani, de mint késöbb kiderült tévedtem. A másik két szűrőt saját kezüleg cseréltem.

 
>> Szerviz2011-09-30

Lassan lejár a műszaki vizsgája az autónak, így elmentem egy állomásra, hogy megújuljon. Csont nélkül sikerült, bár a kilométeróra állását nem nagyon hitték el. /224900/ Azt hitték sokkal kevesebb van benne. Főleg mikor alá is néztek.
Jött még egy szép 33-as is, az is nagyon egybe volt.

 
>> Szerviz2011-09-03

Horvátországba már néha bevillant a kopást jelző kis lámpa, így cserélni kellett elöl a betéteket. Gondoltam megcsinálom. Nem volt egyszerű mivel minden fajta kulcsom van de 7-es imbusz az nem. Persze mikor már levettem a kereket meg mindent akkor jöttem rá, hogy az kell hozzá. Kapni se tudtam sehol, de jött a Sárgaangyal és segített. Cserébe kapott egy kv-t. Ha már levettem lefestettem a tárcsát is, mert már kezdett lekopni.

 
>> Esemény2011-08-31

Voltunk Horvátországba. Lehetett tesztelni az új gumikat. Nagyon jók, és iszonyatos csendesek. A fogyasztás elég jó lett. / hozzám képest / 4 személlyel légkondival csomagokkal 7,5 liter.

 
>> Szerviz2011-08-25

Kapott négy új gumit. ContiPremiumContact 2 lett. Igazából SportContactot szerettem volna, de nem volt. Hát mintha egy másik autóba ülnék. Azt hiszem soha többet nem lesz V mintás gumim. Bár itt nem tudom a jobb-bal oldalt megcserélni, ha valamelyik oldala a guminak kicsit jobban kopna, hogy ellensúlyozzam azt.
Igazából a másik bírta volna még egy kicsit, mert a közepe 4mm volt, a széle kettő, de úgy érzem és hát az okos más kárán tanul, hogy esőbe, már nem az igazi. Szoktam is mondani, embereknek, hogy már cserélni kellett volna azt a gumit, mikor esőben elesnek. "De 1,6 fölött van, jó az még" szokott lenni a válasz. Hát magát nem nagyon vigasztalja, hogy felette van szoktam válaszolni a rommá tört autóra mutatva. Ilyenkor néha azért elgondolkodnak.

 
>> Autóápolás2011-08-18

Egyik reggel a csomagtérajtóm megsérült egy kicsit, illetve nekem ez már nagyon volt. Nagy nehezen kiderítettük, hogy a vakolat a 6.-ról esett rá. Újra lett festve, meg akkor már kapott egy polírt is. Szépen megcsinálták. Elsőre rá se jöttem, hogy hol fényezték, illetve melyik az új, és melyik a régi. Szép lett, ügyes fényezők, bár szenvedtek a színnel, mert hiába a kód azért az UV változtatott rajta az évek során egy hangyányit.

 
>> Szerviz2011-08-11

A váltó karját nekiláttam kicserélni. Gondoltam leviszem Csöri mesterhez de nem volt időm, aztán hirtelen lett, így lementem Lacibácsihoz az aknára, és nekiláttam kicserélni. Biztos csuklott aki eltörtte....Lacibácsi meg nem tudta megállni, hogy ne segítsen egy kicsit, de jól jött. Mégegyszer nem állnék neki!
A tűzoltó készüléket is hitelesíttettem és átvizsgáltattam, nehogy ne működjön ha kéne. Most egy évig jó, de ne keljen használni.