Tagok >> Hardy >> 156 1.6 16V >> Blog
- Típus:156 1.6 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Rosso
Ma voltam Tapolcán, és hazafelé beugrottam Csőrihez, kicserélte a korábban említett "kutyacsontokat". Még egy gonddal kevesebb. Remélem nem lesz helyette másik!!! Le is kopogom gyorsan! Lassan de biztosan haladok afelé, hogy minden rendben működjön, és végre költhetek extrákra!
Ismét meglátogattam Csöri mestert, hogy adjon egy állandó értéket a vízhőfokomnak. Ez remekül sikerült egy termosztátcserével megoldani, illetve mivel hátulról kopógó hangot hallottam ez is meg lett vizsgálva, és rendelt két hátsó kutyacsontot, ha jól emlékszem. A jövő héten remélem ez is be lesz rakva. A munka minősége és szakszerűsége, ismét osztályon felüli volt.
Ma kaptam egy csomagot Németországból! Végre megjött az Ebay-n vásárolt szőnyegem.Ha nem lennék ennyire fáradt, vagy az autó a ház előtt parkolna akkor lemennék és bele próbálnám. De mivel a ház előtt nem merem hagyni éjszakára, mert a másikat 3 alkalommal törték meg, így egy zárt és nagyon őrzött helyen pihen. Holnap viszont az lesz az első.
Ma voltonk doktorbácsinál Várpalotán. Két okból is. Az első, hogy megjött a lambdaszonda amit a múltkor rendeltem, a másik meg hogy a hétvégén avatatlan kezek nyúltak a járműhöz / az enyém, kivettem, és megtisztitottam a pillangó szelepet/ amin úgy megsértődött, hogy az alapjárata 2000 lett, és még ugrált is. Teljesen kétségbe voltam esve, és vert a veríték, miközben Dr Csöri próbálta újraéleszteni a járművet kezében egy elektronikus hibakódólvasós újraprogramozós izével, / Azt hiszem nem ez a pontos neve! / és olyanokat emlegetett, hogy alapjáratimotor csere. Hála égnek sikerült újraéleszteni, így megmaradt a motor ára. Köszönet érte!!! Így örömömben mivel pénzem is maradt, elviszem a fiúkat este, és megnézzük a Macskafogó 2. részét.
Csöri mondta, hogy ki kell majd cserélni a kézifékbovdent, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar és ilyen körülmények között. Emelkedőn piros lámpánál, nehogy kiégessem a mögöttem álló szemét tövig berántottam. Na ez óltári nagy hiba volt, de erre csak akkor jöttem rá mikor zöldet kaptunk. Hiába engedtem ki a kart, a fék meg se moccant. Szerencse, hogy játszos ruhában voltam. Bemászás az autó alá mind a 2 oldalon, és nagynehezen kilazítottam. Első felindulásból azonnal rendeltem egyet, és délután ki is cseréltem őket.
Miután megvásároltam álmaim autóját, felkerestem vele a Csörgő Autószervizet Várpalotán. Kicseréltem illetve cseréltettem a szűrőket, olajat, vezérműszíjat a hozzá tartozó mindennel, és az ékszíjat is, valami csapággyal egyetemben. Jó volt látni, hogy olyan ember nyúl az autóhoz aki ért is hozzá, és tudja mit csinál. Nagyon profik és nagyon tudják mit csinálnak. Ismerősöm ajánlotta őket, de ilyen pozitív élménybe még nem volt részem szervizzel kapcsolatban. Még egy lambdaszondát kell cserélnem, amit meg is rendeltem, remélem hamar meg fog jönni, mert az alapjáratom néha ingadozik, és egy kicsit /na jó nagyon/ zavar. Csöri szerint ez miatt is lehet. Remélem igaza lesz.