Mutasd

>> Egyéb2012-01-09

Megváltam az autótól. Nem azért, mert bármilyen gond lett volna vele, csak egyszerűen elég volt. Lezárult egy korszak, ez pedig az extrém tuning korszaka. Eljött az az idő, amikor már nem egy ilyen autó a vágyam.
Szerintem jól járt aki megvette. Ha valaki értékeli az ilyet, akkor annak sokkal többet ér, mint amit kértem érte, annak ellenére, hogy volt egy-két komolytalan hibája amik akár néhány éves autókon is előfordulnak.
2002-ben vettem ami azt jelenti, hogy néhány hónap híján 10 évig birtokoltam a gépet. Szerintem senki nem vitatná, hogy ez alatt az idő alatt, az egyik legkomolyabb 145-é vált Magyarországon, és megkockáztatom hogy az egész földön. Gyönyörű optika, kiváló futómű, és a 3.4 V6 24V GTA erőmű. Semmi nem adja vissza azt az érzést.

 
>> Egyéb2011-06-09

Racionális okokból, a GTA motor kikerült az autóból, és vissza lett alakítva a 2.0TS-hez. Mivel sok minden módosítva lett az autón, a visszaalakítás sem volt rutin munka. Teljes vezérlés csere "tette fel a pontot az i-re".

A TS több mint 100 LE hátrányban van a korábbihoz képest, de kárpótol a kellemes fogyasztás, és hogy nem olyan orrnehéz az autó.

Kiváló motornak tartom a TS-t. Nagyon jó a hangja is, semmi nem szól így. Sajnálhatja a világ, hogy leállították a Twin Spark motorok fejlesztését, és gyártását.

A gyári ülések is visszakerültek.

 
>> Tuning és extra2008-04-18

Szuper jó, piros színű kagylóüléseket gyártattam. Belehímeztettem egy-egy Alfa Romeo feliratot is. Az ajtókárpitok is be lettek vonva az ülések anyagával, és Cuore Sportivo feliratokat kaptak.
Beszereztem még egy Auto Gauge fordulatszámmétőt, ami shift light-os, meg memóriás. Elég jó szolgálatot tesz.
Át lett fényezve az egész autó. Úgynevezett Twin Tone, azaz kéttónusú fényezést kapott a kocsi. Felül maradt a Volvo Zafír fekete, alul pedig Lamborghini narancs.

 
>> Tuning és extra2008-04-18

2006. március. Végre hajthatom az új motorral szerelt kocsimat. Nagyon jó lett. Tetszik a 6 sebességes váltó is. Állítható a kapcsolási út.
Leírhatnám, hogy mik történtek, de nagyon hosszú lenne.
Végtelen műszaki újítások.

 
>> Tuning és extra2008-04-18

Új O.Z. Superleggera Race Silver felniket vettem a gépre.
Benne csücsül az új motor. :-D Igen!

 
>> Tuning és extra2008-04-18

Autotecno első lökhárító az én elképzeléseim alapján készítve
OMP sportféktárcsák
Ismét TSW Avus felniken gördülök.

 
>> Tuning és extra2008-04-18

Simoni Racing tetőszárny.
A motorháztetőből el lett tüntetve a pajzs (ami igazából egy nyílhegy).
Le lett leültetve az autó 40 mm-el.

 
>> Tuning és extra2008-04-18

Carzone Specials küszöbszélesítéseket kapott az autó.
Ugyanekkor lett beépítve az elektromos vezérlésű lengéscsillapító rendszer is.

 
>> Tuning és extra2008-04-18

Teljesen át lett fényezve. Szerettem volna Alfa színárnyalatot, de ilyen szép gyöngyház feketét, mint a Volvo 452 színkódú Zafír fekete nem találtam. Igazából Volvo S60, S80 XC90 árnyalat. Ugyanekkor szereltem be a Momo kagylóülést.
Kapott az autó egy ráncfelvarrás utáni első lökhárítót és első hűtőmaszkot.

 
>> Tuning és extra2008-04-18

Kapott a kocsi OMP toronymerevítőt.