Tagok >> Boss 2.4 >> 156 2.4 JTD >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:ezüstmetál
178500 Km.
Már 175000 -es szervíznél fura hang volt a kuplung kinyomásakor, bár igen kis mértékben. Mint Kiderült, a kettőstömegű lentkerék kezdett behalni. Már olvastam róla itt, és tudtam, hogy nem olcsó mulatság. Bár úgy 80 ezer körülire tippeltem.Villámcsapásként ért mikor kiderült, hogy kb 400000 ezer körül van, még 40 %-os kedvezménnyemmel is 230000 Ft . Még az is tetőzte a bajt, hogy ez általában kuplung cserével is jár, hiszen már ennyi kilométerrel érdemes kicserélni azt is,mert elöbb-utóbb úgy is ki kell majd, bár nekem még nem csúszott. Persze akkor már kell kinyomó csapágy is, főtengely szimering is esélyes, és persze kellett is.Úgyhogy 3 hónap szigorú megszorítás után elkészült a gép.Tudomásomra jutott, hogy az Alfa Romeo szervizekbe ha beviszem a rossz kettőstömegű lendkereket, 106000 Ft ellenében adnak helyette egy gyári felújítottat, persze előrendelésre.Úgyhogy eféleképpen jártam el.
Kellett még hozzá új csavarok, első jobb-bal stabilizátor szilentet cserélni, és két izzító gyertyát, bal oldali féltengely gumit. A váltó olaj visszakerült hiszen 3000 km -nél lett új beletéve.
Így az alkatrészek 237000 Ft, és a munkadíj 60000 Ft volt. Köszönet Németh Misinek,Dunakeszi.
A kuplung egész jó állapotban volt, kissé volt csak megkopva, a lendkerék ramatyul, a kinyomócsapágy a végét járta, a főtengelyszimering kezdett szivárogni. De most már szuper a VAS !! Jöhet a tavasz!