Olaj,összes szűrő, termosztát csere. Az új termosztátban lévő hőgomba nem volt jó, így a régi vissza került. EGR szelep kipucolva. Kipufogógáz szag volt az autoban. Az EGR szelep és a turbo közötti tömitést kellett licserélni. A vízhőfok mérő nagyon lassan mozdul meg valamiért. Nem tudni..,hogy miért. Bemérték, de a termosztát jól végzi a dolgát. Most már minden OK. Anyag:40000 ft. Munkadij: 30000 ft.
Óra állás 87500 km.
Mázlim volt. Még mielőtt elszakadt volna a vezérműszíj(már rojtos volt!!!!!!!!) észre vette a szerelő! Pedig még simán kellett volna bírnia. Szép lassan csöpögött a hűtő víz is, a csapágy meg kotyogott. Így teljes vezérlés csere lett+feszítőgörgővel. Azt mondta:lehet, hogy még ma elszakadt volna!!138000 km.
Na végre elérkezettnek találtam az időt a Continentál winter contact TS 810 91T.195/65R15. Sok teszten példássan szerepelt.Na majd meglátjuk mit tud!!!!!!!!!!Db 13000 Ft. volt
Na végre!! Felszerelésre került a kartervédőlemez. 2 mm-es acéllemezből. Szereléssel együtt 39000 e FT. Na meg vettem 4 db Continentál Winter contact TS 810 195/65/15. Zsír ujjak,13000 Ft/db. Jo vétel volt! Sok neves tesztben benne van az első 3-ban!
Múlt kedden megrendeltem, az Alfa Szamosinál karter védőlemezt. Azt mondták csütörtök, esetleg péntek, meg hogy majd hívnak. Na azóta is hívnak!! Pedig már rohattúl kéne, meg különben is majd 2 hét telik majd el míg felrakják.
Szamositól megrendeltem a fém kartervédőt. Elvileg holnapra meg is lesz! Már alig várom.
85000 KM. Nem is mondtam, hogy mi történt a Géppel nyáron a szervíz elött 1 héttel! Szivárogni kezdett az olajszűrőnél lévő szimering. Balaton oda-vissza, a segge, az alja, tiszta olaj. Reggel húzni kellett a szerelőhöz. Még jó, hogy esedékes volt a szervíz, így csak plusz 2000 volt a szerviz. Azt mondta, ilyet még nem látott semmilyen autónál nem hogy Alfánál.Hm.
Juliusban: Fényszórómosókat kicseréltettem,10000 Ft, lökhárítót lefújattam, 25000, polírgéppel lepolíroztattam. Nagyon állat lett, 20000.bár így sem volt csúnya.
Már biztos marha unalmas a kérdés, de hol vehetek fém karter védőt ?? 2.4 156-hoz. Már a tököm tele avval, hogy arra kell figyelni, hogy nehogy felakadjak, meg hogy nehogy elfollyon az olaj.
Hahooo!!! Megjártam fél európát, megtettem 5400 km-t,átlag 7.0 L fogyasztással. Nagyrészt autópályán, ott 160-nal. Marha jó volt vele menni, abszolult nem volt fárasztó, semmi baj nem történt. Egyszer leért a kartervédő ,de semmi gáz, meg kiégett a jobb oldali helyzetjelző. Persze nem egyszerre vezettem le.1.megálló Velence kb 700 km2 nap pihi.,Aztán 2. Marselle,az is kb 700 km,2 napot ott pihi,majd Barcelóna a 3.Az is 700 km. Ott 10 nap,majd vissza.Szent Tropez,600 km,majd Monte Carlo 150 km.Aztán Maranello 500 km,Utána Wörti tó 650 km, 2nap pihi,majd irány haza 650 km.Élménygazdag,ingedús környezet.Az autó meg csodás volt!!!Olaszoknál néha megdicsértem,hogy jól viselkedik, meg kérdeztem tőle, hogy hogy érzi magát otthon!! (-: .380 L gázolaj,kb 150 E autópálya költség.)