Olaj,
olajszűrő,
levegőszűrő,
pollenszűrő
kézifék bovdencsere
Fényszóró autómata állítás,
és beért a motor aljába a motorvédő lemez.
A hátsó függönylégzsák visszajelző lámpát valamiért nem lehet kitörölni.
140000 Km
Első féktárcsa és fékbetét csere, az automata lámpamagasságbeállító javítása, ablaktörlők cseréje.Valamiért üzemanyag szag volt az autóban, ezt is megszüntették.
Eljött az idő!! Nagy szervíz!
- Olaj-olajszűrő csere.
- Levegőszűrő,
- Pollenszűrő,
- Bal első féltengelyt fel kellett újjítani, berezonált, elég ramaty állapotban volt,pedig
nem
sok volt benne!!.Úgy 65000 KM.
- Első jobb-bal lengőkarok cseréje,
- Hátsó stabilizátor rúd csere,
- Fékek átnézése, korrigálása
- EGR szelep kitisztítása
- Leömlő kipucolása. (a leömlő metszete felére volt szűkülve a koromtól, padlógáznál
kormolt a gép) Ez teljesen megszünt, abszolult nem kormol, olyan mintha új
lenne.Talán még jobban is megy az autó.
- Az automata Xenon magasság állító rúd törött volt, így csak egy irányban
világított, mégpedig lefelé. Most kicserélték.
- Air bag hibakódok zömét kitörölték, a függönylégzsákét nem sikerült.
- Téliesítés.
Másfél hete volt kicserélve a bal és a jobb felső lengőkar,rá 2 napra már ismét ugyanúgy kopogás van bal elölröl mint a csere elött volt.Elvittem a szererelőmhöz,de semmit nem találtak,pedig össze-vissza rángatták.Marhára zavar,pláne,hogy nincs meg a hiba.
113500 km.
Vizsga. (benne az új zöldkártya) 33000
-hátsó Brembo féktárcsa 7000 ft a csere 6000 ft.
-hátsó fékbetét 4500
-jobb-bal első felső lengőkarok 26400/2 db,csere 12000 ft.
-EGR szelep tisztítás 6000 ft.
-ablakmosó,fényszóró mosó javítás 6000 ft.
-kilincs javítás 3000 ft.
-Air bag visszajelző lámpa törlése 3000 ft.
-ablaktörlő 5200
-Mobil 5W40 6L 10500 ft
-üzemanyag szűrő 5200 ft
-pollen szűrő 1810 ft
-olajszűrő 750 ft
-levegő szűrő 2600 ft
-+ munkadíj 9000 ft
Jobb hátul kopogott idegesítő módon, de valószínű az elkopott hátsó féktárcsa,vagy a betétek kopogtak.Mert a felkerülésük óta megszűnt.
Jelentem a gép tökéletes állapotban van. A műszaki vizsgán semmilyen hibát nem találtak, pedig kerestek.
Az első felső lengőkarok már megint cserére szorulnak.Nem hiszem el!!
A bal felső idén nyáron, azaz kb 5 ezer km-el ez elött, a jobb felső, tavaly nyáron, kb 15 e km-el ez elött. Kicsit sűrűn, nem?A bal felső már akkor nyikorgott mikor berakták, pedig gyári minőségűt vettem bele.
Annyira jól működik a gép, annyira szeretem, annyira jól vezethető! Csak ne falná úgy a kilómétereket.:)
Az autót repedt szélvédővel vásároltam. Jövő héten cseréltetem.

Tavasszal egy haverom tolatáskor meghúzta a bal hátsó ajtóm alját, ezt kellett korrigáltatnom, meg a bal első ajtó alján is volt egy lakk hiba. Ködölték, elég jó lett, bár én a vájt szememmel észre veszem.

Már vagy 2 hónapja, 6.8 l/100 helyett, 8.0 l/100 fogyaszt a gép!!! Üzemanyag u.a.,vezetési stílus u.a.,olajcsere majd 10 ezrenként, hajszolva nincs! Az EGR olykor leragadt, bár a fedélzeti számítógép nem jelzett hibát(de kitisztítva).Talán egy kicsit gyengébben megy, és erősebb gyorsításnál jobban füstöl! Úgyhogy 2 hét múlva elviszem egy befecskendező tisztításra..A hibák megszünését várom tőle!