A párom szülinapján történt,hogy néhány helyre elgurultunk és már a lakástól kb 200m-re egy lámpától indulásnál egy kattanást hallottam és a 4.-et nem vette be, még 3-asba vissza ment úgyhogy elértünk a ház elé...Kiscsaládot felpakoltam a 4.-re utána gyorsan megpróbáltam feltárni a hibát. A kocsi álló motornál minden sebességbe kapcsolható volt. Amint beindítottam semmi,hiába nyomtam ki a kuplungot. Ez jó volt, mert nem a váltó. Szóval valahol a kuplung környékén kellett keresni. Leállítva utána sebességbe téve és újra elindítva kinyomott kuplunggal is gurulni kezdett. Gyors telefon Hadada barátomnak, aki mondta,hogy mehetünk az ő műhelyébe, hogy ne kelljen a 75-öt Ecseren tologatni. Aztán a kuplungguru Kovács Szabival leegyeztettük a tüneteket, és kuplung vagy kinyomócsapágy. Szóval kb 6 körül nekiálltunk, 9-re lent volt a váltó és láttuk,hogy a kinyomó egyik füle letört, míg a szerkezet és a tárcsa elég jónak tűnt. Másnap szombaton a Paulovics Tibinél szereztünk egy szinte új szerkezetet kinyomócsapággyal. Pubi is jött segíteni, mert ilyen húzó kuplungot még nem raktam be és hát a kinyomócsapágy miatt trükkösen megy fel. Miután minden a helyére került jöhetett a próba, ami utána végeredmény egy kellemesen újszerűen puha kuplung lett. Közeben miután Hadada Lanciaja helyén csináltuk a 156-ot így a Lancsit meg kellett kicsit járatni... :) Amit ezen a linken nézhettek meg. :)
>> SzervizAlfa 156 SW // 2014-09-05