Tagok >> remete >> Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000 >> Blog
- Típus:Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1983
- Színe:Rosso
Karburátor beállítás. Nem annyira ördögi tudomány, mint annak sokan gondolják, de kell hozzá pár dolog, hogy jó legyen: egy stroboszkóp az előgyújtás beállításához, egy CO mérő a keverékdússághoz és a több karburátor is van a rendszerben, akkor egy szívóoldali nyomásmérő egység; ebből a legjobb, ha annyi van, amennyi torok, mint itt is. És már lehet is tekergetni :)
Minden Alfetta és 75 tankja rohad. Nincs kivétel, csak a mértéke változik. Szerencsére volt cseredarab.
A szilentek már több helyen megértek a cserére: a kanyarstab érezhetően nem volt már a toppon és a felső lengőkar bekötésének a szilentje is oda volt, ezek most mind újak. Sajnos a balos lengéscsillapító is gyanús, pedig Koni és alig van benne 20 000km :(
Pár kép még a hosszabb próbaútról (csak Horvátva, meg Szlovénba, meg Olaszba ugrottunk át ha már arra jártunk ;) - és csak ment és ment és ment...)
A hátsó főtengely szimering még mindig odavan, de nem bírtam megállni, hogy ne járassam meg. Hamarosan addresszálom a problémát, csakhát ugye ahhoz ki kell venni a motort ;(
Hiába mondtak nagy esőket, szombaton meglepő, pólós idő volt. Előszedtem a GTV-ét és elkezdtem felkészíteni a szezonra. Az ősszel előjött betegségek gyógyítása következett, sorrendben: benzintartály cseréje a télen felújítottra, generátor csere, első fékek rendbetétele - a jobb oldali féknyereg volt a bűnös - és ezzel a lendülettel vadiúj féktárcsák és betétek is kerültek bel. Az utolsó képen egy kis nyalánkság: bár semmi bajom a Dell'Ortok-kal, de ezt nem hagyhattam ki :))))