Lámpát állítottam (és pucoltam ki), meg elektromos gizmókat irtottam. Az infrás központi zárnak pld az volt a baja, hogy az adóban az infraled forrasztása szétesett. Kb. 5 perc volt rendbe hozni. A hátsó ablakok is kiválóan teszik újra a dolgukat, ahogy a csomagtár nyitó is. Gyakorlatilag általános kontakthibák és elöregedett relék okozták a nem működéseket. Most minden szépen teszi a dolgát. Ja, igen, a klíma konzolba valaki megpróbált beheftelni egy marék ledet, jól összebaxva a NYÁK-ot. Szerencsére ki tudtam takarítani (ónelszívó rulez) és aztán tettem bele gyári rizszem izzókat (a foglalatokat új VAG foglalatokkal kellett pótolni, de a gyárinak megfelelőeket tudtam találni). Most már ismét van fénye, sötétedik, világosodik... könnyebb így együtt élni vele :)
Felsírt a gyerek! jelentem a beteg túlélte a szív transzplantációt, sőt, szerintem úgy 20 pacival jobban is érzi magát :) Mint kiderült a hátsó szivattyú megadta magát (ami a tankban van) és ezzel magával rántotta a a halálba az első nagynyomású üzemanyag szivattyút is (mivel azt a benzin hűti, amit az előbbi szállít oda hogy ne legyen levegős a rendszer soha - és ami most elzárt benzincsapként funkcionált). A tankra is référt már egy kis kozmetika... Ja, igen elkészült a lökhárító is. Örök igazság, hogy három autó kell egy Alfa restauráláshoz - ebből kettő az alkatrész, egy meg amelyiket a legkevésbé rágtak szét a fémférgek.
Itt fú alatt elég sok minden történt, majd egyszer ömlesztve, de nem egyszerű a történet. most csak annyit, hogy házilag, egyedileg készített kipufogó lesz alatta. Ez itt a hátsó dob, festést követően. A véget valami régi cuccról szedtük.
Lassan vége a szezonnak :( Pár kép emlékeztetőnek a napsütésről...
Karburátor beállítás. Nem annyira ördögi tudomány, mint annak sokan gondolják, de kell hozzá pár dolog, hogy jó legyen: egy stroboszkóp az előgyújtás beállításához, egy CO mérő a keverékdússághoz és a több karburátor is van a rendszerben, akkor egy szívóoldali nyomásmérő egység; ebből a legjobb, ha annyi van, amennyi torok, mint itt is. És már lehet is tekergetni :)
Minden Alfetta és 75 tankja rohad. Nincs kivétel, csak a mértéke változik. Szerencsére volt cseredarab.
A szilentek már több helyen megértek a cserére: a kanyarstab érezhetően nem volt már a toppon és a felső lengőkar bekötésének a szilentje is oda volt, ezek most mind újak. Sajnos a balos lengéscsillapító is gyanús, pedig Koni és alig van benne 20 000km :(
elengedhetetlen máguskodás a megújult karburátorok felszereléséhez. Itt csak a nyomásmérő órák látszanak, de kellett még hozzá egy stroboszkóp (gyújtáshoz) és egy co mérő is (az Alfettánál már végigfotóztam a szortimentet). A szelepfedelet egy stílusosabb régebbi darabra cseréltem, ha már úgyis szét volt szedve, ugye.
Erről is már megemlékeztem korábban. sajnos ezt megint el kell játszanom, mert most éppen 30-al alulmér. Csak lusta vagyok szétszedni megint, egyelőre.
Dell'Ortok. Enni lehetne róluk... de inkább ne, mert koszosak lesznek :) A Solex-eket váltották.