Tagok >> ingegnere >> Alfetta GT / GTV / GTV6 2.0 TS

Alfetta GT / GTV / GTV6 2.0 TS - főkép

Blog

2007-08-28
Garázs

2002. novembertől kezdtem el garázst bérelni a GTV-nek, amit azóta is fent tartok, kisebb nagyobb módosításokkal. A 2003 áprilisi eladásig tartó költség az alábbi. Tovább »

2007-08-28
Zender+Lester

A Zender felniket még erre az autóra szereztem. Hollandiából érkeztek valamikor 2003 környékén. Azóta dúl a szerelem. Az alábi kép alapján szerettem bele a Zenderbe. Volt még az autóhoz egy Lester kittem is, ami végleg sohasem került fel. Tovább »

2007-08-28
Apróbb alkatrészek

Kellett még hozzá leömlő, ez-az. Tovább »

2007-08-28
Az erő vele volt...

Elkezdődött az okosságok megvétele: 3.0 V6 12V motor: 100.000 75 V6 hosszú sperres váltó: 60.000 ABS futómű komplett: 100.000 Szervókormány: 40.000 Tovább »

2007-08-28
Lakatolás

Az autót szerencsére NEM kellett lakatolni, mert az előző gazdik rendesen megtették helyettem. Csak apróbb hibákat kellett orvosolni, melyet egy szimpatikus gödöllői úriember végzett el jelképes összeért. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Alfetta GT / GTV / GTV6 2.0 TS
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1984
  • Színe:Piros
  • Jellemzők:
    Első GTV-m.
    Az Autó.
    Miatta hagytam ott Hollandiát.
    Miatta adtam el a 33-at 5 év után.

    Hányatott sorsú darab, a halálból hozták vissza a tulajok.
    Imádtam.
  • Extrák:
    2.0 TwinSpark motor.
    4:3-as rövid váltó.

    De nem volt elég.

    Szétszedtem. Vettem bele 3.0 V6-ot, sperres váltót, szervót, ABS-t. Elkezdtem kilakatoltatni, de eladtam a Szürke miatt.
  • Egyéb:
    Ebben is volt hifi.
    És nagyon szerettem.

Fotóalbum