Mutasd

>> Szerviz2009-02-27

Ma lezajlott az aktuális olajcsere. Selenia 20K Alfa Romeo természetesen.
A köv. téma egy szelepfedél tömítés csere lesz, hátha akkor egy kicsit több marad belőle a helyén, és kevesebb kerül a klímakompresszor tetejére... :-)
Km: 130.640

 
>> Szerviz2008-10-27

A hosszú hétvégén végre bekerült az új és működőképes termosztát is, úgyhogy már a fűtés is üzemel, és nem 60 fokos motorral járok. Közben kigyulladt a fékkopásjelzőm is, csere elöl, csere hátul.
Viszont jó hírrel szolgált a szerelőm: a jobb első felső lengőkarom csere érett. Persze a kocsi sem titkolta eddig sem, de most már hivatalos, úgyhogy a heti projekt lengőkar :-)

 
>> Szerviz2008-09-13

Hétfőn került új gyári légtömegmérő az autóba, beállították az alapjáratot, egy gyertyakábel csere, és jobb, mint valaha. Péntekre elkészült a légzsák vezérlőegységem, hátsó ködlámpakapcsoló, illetve bal hátsó külső kilincs csere, ezek még sosem voltak jók, most először aludt ki a légzsák hibajelzője :-). A végén még megtetéztem az egésztem az egészet egy új első emblémával.
Tetszik!
Már csak egy termosztát és négy téligumi a tél beállta előtt, és 2008-ra valószínűleg ennyi. Jövőre jön a futómű. Az eladás motivált, de nem adom el. Amennyit kapnék érte, annyit nekem is megér.
A heti összeköltség: 126.000 Ft, de megérte!
Szervíz: Alfa Kontakt Kft. Zsámbék. Ajánlom mindenkinek őket!

 
>> Tuning és extra2008-06-18

Végre felkerült a matrica, végre van miért feltenni :-)

 
>> Szerviz2008-05-26

Nos. Április 29-én úgy döntött a vezérműszíjam, hogy nyekk... Várható volt egyébként, olyannyira, hogy meg is volt beszélve már a szerelővel, hogy fizu után megy kocsi, nem kísértjük tovább a szerencsénket. Mivel április közepén lett meg a műszaki és a zöldkártya, ezért anyagilag már nem fért volna bele vezérműszíj szett, de eskü, hogy visszajövünk. Nem bírta ki a drága... persze vitt is szépen mindent, amit ilyenkor szokás. Kerek 20 nap szervíz, új vezérlés, szelepek, hengerfej felújítás, tömítések, szimmeringek, 170 ezer pénz... Anyagi megfontolásból... Na mindegy, már nem bánom, mivel tettünk egy próbakört (Tapolca - Szigliget - Zánka - Köveskál - Tapolca), és meg kell mondanom, tényleg jobb, mint újkorában (mármint nekem új korában). Alacsonyabb az alapjárata, és induláskor meglep egy picit, hogy még nem megy, pedig ilyenkor már szokott, de határozottan dinamikusabb és sokkal halkabb lett gépem. Hazaérek üres tankkal és letörölhetetlen vigyorral a képemen, elő a laptop, taggá váltam! Mi kell még?
Rengeteg üdvözlet az üzenőfalon.
Tök meg vagyok hatva.
Tagság is van, és Alfa is került mellé. Szép nap ez a mai.