Picit még utánna kellet igazitani, mert a felsőt állandóan lelőtte ezért kellet rá hegeszteni peremet, de motmár jó és kapott új szoritókat is.
Hát visszakaptam az autót végre teljesen olajszivárgás mentes, cserélni kellet még az üzemanyag csöveket és a tömitéseket a motor térben mert nagyon el voltak öregedve, de mostmár egészben van az autó, van még pár dolog a tél előtt pl: futómű állitás, téli kerekek, aksi, felső motor szilent, megjegyzés : a turbó a kitakaritás utánn is letilt hibajelenség viozsgálat alatt...lehet map szenzor csere lesz....
Igazából aluminiumból akartam aztán rozsdamentes lett belőle, köszönet a mesterurnak a fáratságos munkáért , szerintek igen jó lett :) hamarosan sorkerül a beszerelésre..
Hát szerencsére a sógor elég jó autószerelő,sikerült kiszednie a váltót mindenféle emelő-szerelőgödör nélkül :-) erre azért volt szükség mert a váltó és motor között elég erőteljesen folyott az olaj, ha már lent a váltó fényderült pár hibára:folyik a kuplunk munkahenger,szakadtak a féltengely porvédők, hátsó motortartó baknak ámen, szelep fedél tömités ereszt, ezek a hibák mind orvosolva lesznek a hétvégén, továbbá kitakaritjuk még a turbót, mert magas fordulatnál letilt..rem segit rajta :S naszóval még tavaj vettem alfacityn egy főtengely szimeringet,ami jó is a 166-ba,de a váltó leszerelése utánn szembesültünk hogy nemis onnan szivárog hanem mellőle, a fekete karika: lásd az utolsó előtti képen.. gondolom azis vmi szimering féle, na ezt jól letömitettük aztán mehetett vissza váltó.Ha minden igaz akkor a hétvégén már össze is lesz rakva az autó a halom uj alkatrésszel.. megjegyzés: a kuplung teljesen jó, ujszerű tehát nemhazudott az előző tulaj hogy volt cserélve :))
Ma ismét érkezett pár alkatrész: az összes féltengej gumiharang,baloldali hátsó motortartó bak,kuplung segéd munka henger,szelepfedél tömités,első stabilizátor rúd szilentek,két flakon féktisztitó-fékfojadék...
Ma ismét csomag érkezett: vadiúj gyári Bosch légmenyiségmérő,a Marelly helyére ugrott be,továbbá hoszbordás vezető illetve feszitő görgő, 5 új Denso izzitó gyertya, valamint 2 l váltó olaj igaz nem tutella, de reméljük ezis megteszi :) bővebben a műtétek utánn :) u.i: még a jó multkor átkerült a sport légszűrő a 166-ba igy most ezt is dokumentálom :)
Ezt már régóta összeakartam hozni a közös fotókat a testvérekről, most sikerült :)
Picit megkésve irom,de már otthon van az autó és szebb mint újkorában :)) költségem kb. 500 euró...
Nemrég érkeztünk vissza a balcsiról s a fogyi a cop szerint 5,3 lett 400 km-en amivel elégedett is vagyok, igaz többnyire tempomattal mentem 100-as tempóval...a box beszerelése óta kb fél literrel lett kevesebb az étvágya :) aminek örülünk is
Tegnap reggel végre megérkezett a várvavárt novitec tuningbox, sokat keresgéltem a neten h melyik lenne jobb,de itt az amoren a cartársak javasolták: ha box akkor novitec, teljesen véletlenül akadtam rá, többet nemis találtam csak ezt az egyet, gyorsan leiscsaptam rá,tesztelés folyamatban...megjegyzés: a box a gázolaj szűrő mellet kapot helyet,két műanyag szoritóval rögzitettem.