188000km-nél ismét olajat cseréltünk, természetesen szelenia 20K-át, meg be lett szerelve az uj hűtő +hűtő viz ,szerencsésen kiderült h a kipuf a lambda előtt el van repedve 3-om helyen, biztosan galibát okozott mert amiota be van hegesztve sokkal nyomatékosabb az auto :-)
Megérkezett az olaj meg a filter,mivel lassan esedékes az olajcsere,plusz az uj viz hűtő is megjött mivel az öreg valeo már nagyon megviselt...enyhén szolva szét van esve, természetessen a hűtő vizet is cseréljük Paraflu UP-ra,egy kis optikai tuning is történt picit karbonositottam...utolso kép :)
Kicsit megkésve irom,de még kedden fel lettek téve a 17es nyári kerekek, szerintem nagyot dobott az auton, továbbá beszereltem az uj oldalso irány jelzőket nagyon jo lett az összhatás, már csak az első lámpák cseréje hiányozik :) ime a képek..
Januárban sikerült vennem kéz alol uj felniket, bár kicsit megviseltek voltak,három felni le volt padkázva egyröl pedi pergett le a lakk, szerencsére az egyik hawerom-munkatársam autokat fest igy hát bevállalta az ujra fényezést,szerintem igen jo munkát végzett !! költségem 20 euro :-) első kép amilyen volt !!
Ma végre megérkeztek az uj sötét alapu tuning lámpáim,szerencsére az ez elötit sikerült annyiért eladnom amenyiért vettem anno :) pár képet készitettem, nekem nagyon tetszik:-) egyépként névnapi ajándék :P
Még pénteken be voltam jelentve a dunauto-hoz ezekkel a problémákkal, a diagnoztika azért kellet ,mert már miota meg az auto azota rakoncátlankodik az alapjárat,vagyis csak üresben mikor kiveszem sebességbölfel-le mászkál a fordulat aztán beáll alapjáratra és szépen tartja...hát az examiner semilyen hibát nem irt szerencsére,de igy a hiba maradt ,egyépként a folytoszelep ház tixta volt, meg is dicsérték :-) szal ez még megoldásra vár...másik dolog a már 1 éve kb szivárgo olajam a teknőtől...le nem vették,csak kicserélték a leeresztőn a tömitést...ez sem javult meg..azota is ugyanugy szivárog mármint a pasztánál,talán a leeresztőnél már nem:-) egy dolog van azért ami ki lett pipálva ,a multkor felszerelt féknyereg tarto drotocskák:miota fent vannak megszünt erősebb fékelésnél a koppanás :-) még egy dolog ha valaki tud valami jo ötletet az alapjárattal,az tudassa velem :-)
Végre sikerült tuladnom a 17-es dotz-okon, helyettük be is szereztem az uj garnitúrát, már csak fel kell szerelni rá a gumikat, amik viszont megmaradtak :-) a felnik 17-esek et35 és 5x98,remélem nem lesz velük gond egyépként sérülés mentesek,továbbá szükségem volt uj szoritora a féltengely külsö porvédőjéhez mivel azt vettem észre h az egész sárhányo csupa vazelin, megnéztem s lám nem volt rajta a szorito amit 1 éve a márka szervizben raktak fel...erről enyit..de megoldottam,csavaros került rá és azota is a helyén van,persze vazelint kellet bele tennem, mert majdnem mindet kikenyte :)továbbá sikerült beszereznem uj féknyereg tartokat, mivel amiota meg az auto azota hiányoztak rola, mostmár ezis rendben van..
ma mivel szétvetett az unalom nekiáltam picit csinositgatni a motortérben, a leömlők már régota szurták a szemem, mivel picit fura szinük volt ezért nekiugortam egy jo drot kefével és addig keféltem :P még nem csillogott mint a salamon töke, mongyuk mindenhol nemfértem oda ezért majd tavasszal alaposabban neki ugrok, de addig ezis megteszi,egyépként sok régi olajat+port lesikáltam a motorrol, már kellet ez, amugy a jézuska már megelőlegezte az ajándékomat, mert lassan felkerül a gépre az uj szerzemény:powerfull dupla ferditett kivezetésű sport dob kiváncsi vagyok h milyen hangja lesz :-) folyt.köv...