Ime a kepek a carbonolt cuccokrol beepitett ällapotban.Az optika sztem jo, azt hogy mennyire tartos majd meglätjuk...Egyet tegnap probakeppen a felhuzäs utan ujra foliätlanitottam, maradek nelkül eltävolithato, ugyhogyha ugy adnä a dolog hogy nem tetszik,vagy felholyagosodik egyszerüen letepem es mintha ottsem lett volna...
Ma a komplett delöttöm räment a "maradek" bevonando alkatreszre.
Reggel 8 kor mär az alkatreszeket bontogattam ki a kocsibol. Ezek utan következett a tökölös resz...Kapcsolok kiszedese, tisztogatas, foliadarabolas, räillesztes, hajszarito, simogatas,hajszarito, kivant reszek eltävolitäsa etc, etc,etc...es egyszercsak negyed 2 lett. Ekkor keszültek el az elemek. Nemlettek mindenhol tökesletesen a sok kerek sarok miatt,de a hiba alig läthato,minimalis ränc formäjäban.Az eredmennyel nagyjabol elegedett vagyok. :)
A munka utan mintha bomba csapott volna a szobäba..Negyed ora takaritäs követte a tevekenyseget... :D
Most egy napig ällni hagyom öket szobahömersekleten, majd holnap melo utan beepitesre kerülnek.
Mär miota megvettem a carbonoptikäs közepkonzolt azon järt az agyam ha idöm engedi pär elemet meg carbonozok az utasterben. A kilometerora, a fordulatszammerö, es a közepsö kontrollelem keretei estek elöször a projekt "äldozatäul.
A kereteket a faceliftes 156 ezüstözes mintäjära a peremen carbonoztam.
Sztem jol neznek ki.