Tavaszra újra beépül a hifi.Télire meg a tavaszi munkálatokra való tekintettel kipakoltam a kocsiból a cuccokat.
Tavasszal beépülő komponensek :
Fej marad : JVC KD AVX44
Szett marad : Ground Zero GZTC 2615T 2 csatornás
Erősítő 1 : Kenwood KAC-5204
Erősítő 2 marad : Ground Zero GZTA 2500 TX Monoblokk
Kondenzátor : MNC 1 Farad
Mélyláda : Rockford Fosgate P2 D212 37,5 literes gyári adatok alapján épült reflexben
Kábelezés marad: Audison
Nemrégiben írtam hogy kiszereltettem a hifit a csomagtérböl.azóta hiányérzetem volt.ennek a tegnapi nappal vége.egy egyszerüsített csomagtérbarátabb hifi a régi komponensekböl.nem veletlen maradtak a kábelek a kocsiban anno.sejtettem hogy ez lesz.miután senki nem vitte el a komponenseket ,szórakoztatnak engem tovább.a hammer mély kapott egy új ezùttal reflex rendszerü ládát speak on csatival a könnyü kiszerelhetöség miatt
Bekötesre került vegre a 2 ventit kapcsolo rele,igy män hülhetnek az erölködök...7 oräs tesztut is megvolt,müxik a dolog...
A käbelek rögzitve,märcsak a maradekot kell spirälcsövel betekernem,es kesz a buli...
Köszi az Instrukciokat GTPeti :)
Vegre jutott idöm a hifiinstallban a käbelek rendezgetesere.Elfogyott pär käbelkötegelö, pär meter spiräl käbelcsö,de sztem ennyit megerdemelt a rendszer.
Valamint likvidäläsra került a jobboldali napellenzöröl a legzsäkos figyelmeztetö folia...
tul szines volt :)
Bekerült a Ground Zero monoblokk bemenetijel vezerlöpotmetere is.
Hosszas szenvedes -ami az ällando biztositekcsereket jelenti az egycsatornäs erösitöben- vegetert ...
GTVili cartärs rävezetesevel es a luzer manual ättanulmänyozäsäval meglett a hiba.Megprobältuk hidalni az egycsatornäs erösitöt..megtevesztett minket bekötesnel a 4 kimenet...
Hamär bontottam az installt megkerestem a Hertz EP4 helyes beällitäsait is.Uh mostmärcsak a hangoläs van hätra.
Elkészültek a csomagtérben a takarólapok,így úgy néz ki minhta misem történt volna a csomagtérben :) Szabadon pakolható minden.
Hosszú tervezgetés és lehetőségek latolgatása után megépült a végleges install Lénárd barátom hathatós támogatásával (anyagbeszerzés stb,stb).
Ugy próbáltam "megálmodni" a rendszert hogy csomagtartó is maradjon,meg a hifi is stabilan a helyén legyen (3D ben egy nyersvázlat méretekkel,némi anyagkalkuláció). A rendszer elemei nem változtak (olvashatók egy régebbi blogbejegyzésemben).
Azthiszeszem sikerült egy elég jó kompromisszumos megoldást kiötölni.
Alul készült egy boboz a 2 erősítőnek,és a 2 kondinak flip flop festéssel, és egy fedlap kárpitozva ,plexiüvegekkel (a plexikre takarolapok készültek,ill. készülnek,így ha pakolni kell rájuk felugranak a takarólapok és nem karcolódik a plexi).
Egy komplett napba telt 2 embernek,valamint 2 óra ma reggel még magamnak kábelek gyors (nem végleges) elrendezgetése, láda magasságának beállitása,stb stb.
Az install bővülni fog 2 hűtőventillátorral (már beépítve,de nincs még bekötve ,relé fogja kapcsolni),valamint 2 kék neon világítással ami majd a csomagtérvilágítására lesz rákötve. (valószínű húzodni fog tavaszig,addíg nemhiszem hogy túlmelegszik a rendszer :)))
Nemkis munka volt,de sztem megérte.Ezer köszönet mégegyszer Lénárd barátomnak a segítségéert,illetve Laci barátomnak a helyszín biztosításáért (fütött műhely minden felszereléssel).
Ma minden a helyere került. Az install erdekessege a Ground Zero duplaszett hajtasa.
A duplaszett egy hangvaltoval rendelkezik. A sracokkal Kisbéren ugy beszéltük meg ,hogy a Hertz hidalva oldalanként hajtja a duplaszetteket.Nemkis dinamikat kölcsönöz ez a hajtasi mod :)))Folyton azon van,hogy lelökje a gyari hangszororacsot...
A Ground Zero monoblokk hajtja a Ranbow Hammer 10" ládát.
A JVC pedig Audison drotokon keresztük szallitja a jeleket az erösitök fele.Az erösitök tapellatasat 2db 0.8 F-os Audison kondi vegzi 16-os es 10-es Audison FPK tapkabeleken keresztül.
Valamint az Eonon kandikamera is felkerült a rendszám föle.
Igy allt össze a rendszer.Jopar honap tervezgetesenek,keresgelesenek eredmenye keppen.
Köszönet a beszerzesekert Janosnak, a beszerelesert Tamasnak, es a többi segitsegert , Krisztinámnak, Edesapamnak, Lajos bacsinak, es Rolinak.