Tagok >> Bluestrain >> Blog
Múltkoriban a diesel-fórumba belenéztem, és az injektorkódokról volt eszmecsere.
Gondoltam egyet, rádugtam a gépet a vasra, és megnéztem a kódokat. Ha valaki nem ismeri a témát, az mJTD dieseleknél az injektorokra ráírnak egy 9 jegyű kódot aminek a vége 3db A-betű. Ez a gyártási szórásból eredő eltéréseket hivatott kompenzálni, már ha az ECU-ba rögzítve vannak.
Az enyémnél a következő volt a helyzet: 1-2 felcserélve, 3 stimmel, 4 nem jó.
Eddig a FES free-verziója volt a gépemen és az csak kiolvasni engedi, de most gyorsan csináltam egy paypal-reg.et, és megvettem a teljeset.
Beírtam a kódokat. Azt kell mondjam, hogy hallhatóan jobb lett a motor járáskultúrája, főleg hidegen. A korrekciós értékek is egyformábbak lettek, hideg motornál a 4-es hengeré 1,2 is volt, de most mind 0,6 alá ment. Üzemmelegen előtte is jók voltak, de mégis érezhető a hangján változás.
Aki használtan vesz mJTD-t, érdemes ránézni, ki tudja mi volt az előélete.
Kódok előtte, utána:


0
1253
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- Giulia
- KRESZ
- Zenebutik
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
