A legutóbbi szerviz óta beleszaladt 10 ezer km. a kis Juliskába, meg is kapta a Selenia 5w40 Star Pure Energy olaját, a pollen, levegő és olajszűrővel együtt. Ilyenkor le kell cserélni a fékolajat is, az is megtörtént (Tutela Top4/S). A hűtőfolyadék is igényelt egy kis utántöltést (Paraflu up). A sort egy klímafertőtlenítés zárta. (23600 km.)
Km. még nem szaladt annyi bele, de eltelt egy év, ideje volt megejteni a kötelező szervizt. Megint csak a szokásos Selenia 0W30 Digitek Pure Energy olaj került bele, s persze az olaj, levegő, s pollenszűrő is újra lett cserélve. A klíma is fertőtlenítve lett. (14800 km.)
Eltelt egy újabb év, ma került sor az olaj és szűrők cseréjére. Selénia 5W40 Star Pure Energy olajat,olaj, levegő és pollen szűrőt kapott. A klíma is ki lett fertőtlenítve. (13400km.)
Már november elején megvettem a téli kerékszettet a kis Juliskára, csak most volt alkalmam felrakatni. 17-es MAK felnik, 225/45 R17 Yokohama Bluearth gumikra esett a választás. 9600km.
Tegnapelőtt volt pont egy éve, hogy hazahoztam a nagy Juliskát, ennek apropóján intéztem Neki egy kötelező szervizt. Bár még frissnek mondható a benne lévő olaj és szűrő, de ez az előírás, így kapott új Selénia 0w30 Digitek Pure Energy olajat, olaj, pollen és levegőszűrőt. A klíma is ki lett fertőtlenítve. Az átvizsgálás során semmi problémát nem találtak. (7310 km.)
Letudtuk a kis Juliskával a bejáratós időszakot, eljött az ideje a gyári olaj és szűrő ledobásának. Megkapta az előírt Selénia 5W40 Star Pure Energy olajat, meg az új olajszűrőt. Az ilyenkor szokásos átvizsgálás során természetesen semmi gondot nem találtak. ( 4200 km.)
Minden olyan hirtelen történt... bár terveztem egy ideje, hogy lecserélem a bejárós Suzit, de mindig is egy GT-be gondolkodtam. Aztán március 8.-án vittem Kecskemétre a Juliskát, időszakos szervizre, s ott állt a kiállító placcon Ő. A berendelt darabokból már csak ez az egy maradt, amolyan most vagy soha pillanat volt. Elkezdtünk beszélgetni az értékesítővel, s kaptam rá egy olyan ajánlatot, hogy nem utasítottam vissza.
2020 október 26.-án gyártották, úgy látszik, megvárta míg rátalálok :-)
Nyélbe ütöttük az adás-vételt, s a kötelező körök után márc. 25.-én hazahoztam.
Megejtettük a Juliska első - nem kötelező - szervizét. A gyári olaj és olajszűrő lett lecserélve, Selénia 0W30 Digitek Pure Energy olajat és az olajszűrőt kapta. A rakoncátlankodó motorháztetőt is megcsinálták. Az átvizsgálás során semmi gondot nem találtak. (4300 km.)
Megjöttek a téli pacskerek, Dezent felók, Yokohama Bluearth gumik. 225/45 R18 méretben. Ma fel is tetettem őket. ( 2700 km.)
Már jó ideje érlelődött bennem a gondolat, hogy 17 évnyi 166-ozás után ideje lenne váltani. Aztán ahogy a lehetőségek engedték, 2020 február 22.-én a kecskeméti Formont szalonban megejtettem a rendelést, szerződéskötést. Minden jól is ment volna, ha nem szól közbe a vírus helyzet, nagyjából mire sorra került volna Juliskám legyártása, bezárt a bazár, sokáig csak a bizonytalanság volt az úr. Aztán jött egy váratlan telefon hívás, július 6.-án legördült a gyártósorról, s várta hogy feljusson egy kamionra.
Nem kapkodta el az érkezést, 27.-én jött meg Kecskemétre, másnap már mentünk is kiscsajommal megnézni. Mit ne mondjak, homályos lett a tekintetem, annyira csodálatos látványt nyújtott. Minden rendben volt, sérülésmentesen és hiánytalanul vettem át, de persze még ott kellett hagyni.
Szerencsére gyorsan ment a papírmunka, meg a forgalomba helyezés, ennek köszönhetően már augusztus 5.-én hozhattam is haza.