- főkép
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2010-05-13

Nem lett jó az új LMM, ami be lett téve, ugyanúgy megtorpan vágta közben. Visszamentem Csörihez, aki nagyon korrekt volt, visszaadta az árát, s visszakerült a régi a gépbe. Adott egy házi feladatot is, vissza kell iratnom a gyári programot, s majd akkor megnézzük mi a helyzet.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2010-04-29

A Csörinél tett előző látogatáskor derült ki, hogy a kuplung már nagyon oda van, ennek már voltak jelei sokkal korábban is, s az LMM-et is írta a computer. Ott maradós volt a gép, örök hála Alfi156-nak amiért hazahozott, s két nap múlva visszavitt érte. Előbbi nagyon jó lett, utóbbi azonban nem lett okés, mivel nem a gyári lett beletéve, ugyanúgy 2500-nál megtorpan és kivillan a piros befecskendező ikon. Ez ügyben még valószínű futnom kell egy kört.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2010-04-26

2010 04 26.-án Piri jóvoltábó végre összeállt a klímám. Frensz cartársal reggel leviharoztunk Kulcsra, ott történt a műtét. A kompresszor adta meg magát, sikerült egy olyat találni, ami szinte minden típushoz jó, így ha ne adj Isten gond lenne vele, gyorsan és akciósan beszerezhető. Ez azzal járt, hogy úgy tartó bak és új csövek is kellettek. Még aznap Sárbogárdon Tósoski Gyuri megtöltötte, meg nyomás próbázta is.

 
>> EgyébAlfa 166 2.4 JTD // 2010-03-31

Hétfőn a festőnél jártunk Sárbogárdon, a két küszöb spoilert, meg az első lökös alját kellett lejavítani. Ma hoztam el.

 
>> EgyébAlfa 166 2.4 JTD // 2010-03-22

Itt a várva-várt tavasz, végre lekerültek a csúnyácska vas téli kerekek, s felkerültek a nyári alufelók. Már a múlt héten elvittem a gumikat, meg a felniket a sárbogárdi gumishoz, hogy kicentírozza és "összerakja" őket. Ma pedig sor került a cserére. A felók kaptak új szelepeket is. Kiderült, hogy az egyik gumi eresztett a peremnél, de hamar orvosolva lett a probléma. Utána azonnal mentem Abára futóműállításra. Mint kiderült csak mérni kellett, minden okés volt.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2010-02-19

Elérkezett a 265000-es szerviz ideje. Sűrű egyeztetések Csörivel, az Alfa mágussal, meg helyi Cartársakkal(Csekő76, Alfi156), akik hasonló cipőben jártak. Végül 2010.02.19.-én indultunk Várpalotára Alfival, Csekő, későbbre tette a látogatást. Kalandos utazás(baleset, tökig érő köd) végén, kis csúszással megérkeztünk, s rögtön nekiugrottak a gépeknek. Az olaj csere alkalmából Seleniára váltottam a Castrol Magnetecet, remélem ez is ugyanolyan jól fog beválni. Lecserélték az összes szűrőt( motorolaj, gázolaj, levegő, pollen), kapott két új helyzetjelző izzót előre, + ki lett ütve a légzsák hibakód. Mindezek után Csöri ment a vassal egy kanyart, aztán rátette a computerre. Kiderült, hogy esedékes a kuplung csere, meg az LMM is halódik. A tavasz folyamán ezek is meglesznek. Nagyon elégedett voltam Csöriék munkájával(most voltam ott először), a Csinos TAJ- kártyáját nekik adtam le:-))