Elérkezett az idő, meg főleg a km. óra állás az olaj cseréhez, majd 6 liter Castrol Edge, meg a szokásos négy szűrő cserélődött. Előtte egy spéci adalékanyaggal át lett mosva a moci belseje. Egyúttal a váltóolaj is új benne, meg kapott egy komplett féltengely csuklót (jobb-bal első, külső-belső). Mindez 311800 km.-nél.
Egy nagyon régi adósságot tudtam le a Csinivel szembe, évek óta rossz LMM-el, meg mint később kiderült, rossz motorvezérlővel róttuk a km-eket. A mocivezérlő meg lett javítva, kapott egy új LMM-et, a turbó is ki lett tisztítva, annyira elganésodott, hogy már akadoztak a lapátok. Sor került a lepukkant ablak spriccantó motor cserére is, meg rendbe lett téve a centrál zár is. Mindez történt 308000 km-nél.
Bár még lett volna pár ezer km. a fékekben, de az éppen esedékes műszaki miatt sor került egy nagy felújításra. Ennek keretében ki lett cserélve mind a négy féktárcsa, nagy méretű lyuggatott "racingosra", összes betéttel együtt, a két hátsó féknyereg, meg két kézifék kötél. Kapott a Csini egy balos axiál csuklót is. Történt mindez 306000 km-nél.
Útközben leállt a gép, se kép se hang. Kis pihenő után újra indult, szerencsére Pusyék közelében voltam, ott derült ki, hogy a főtengely jeladó adta meg magát. Másnapra ki lett cserélve, most már minden ok. (301e. km.)
Újabb bő 15 ezer km lezavarása után ismét csere érett lett az olaj, meg a négy szűrő. Ekkorra időzítettem a már kopogó, nyekergő, első futómű alkatrészek cseréjét. Kapott a Csini egy friss bal első felső lengőkart, jobbos stab rudat (kutyacsontot), meg egy szintén jobbos alsó lengőkar hátsó szilentet. Mindez történt 297500 km-nél.
A régi gumikat már nem rakta fel a gumis, újak után kellett nézni. A Falkenre esett a választás, abból is az erősített verzióra. Megvolt az ilyenkor szokásos felni görgőzés és futómű állítás is. 288000 van a gépben.
Egyik nap elkezdte forralni a vizet a járgány. Betámasztottam Pusy mesterhez, Ő kitisztogatta az alaposan elganésodott hűtőt. Most már minden okés.
Ma jelenésem volt Csöri Mesternél, ugyanis eljött a 280 ezres szerviz ideje. Megkapta a Csinos a majd 6 liter Selenia-ját, az olajszűrőt, gázolajszűrőt, pollen és légszűrőt. Hirtelen felindulásból a nyomás szenzor is ki lett pucolva.
Ma ki lett cserélve a bal hátsó kerékcsapágy, régóta hallatta a hangját. Eléggé oda volt már. A termosztát is rossz volt, alig melegedett a víz, a fűtés is elég gyengén muzsikált. Most már mindkettő rendben van. Történt mindez 281000 km.-nél.
Ma Sárbogárdon voltunk Dési Karcsi gumis műhelyében, s lecseréltük az alufelniket téli kerekekre.
1
634
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Forma-1
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Találkozások
- Tonale
- Motorsport
- Giulietta
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
