Mutasd

>> Esemény2019-12-17

Lezárult egy 17 éves időszak, elment a Csinoska. Jó helyre került, ismerem az új gazdáit, gondos Alfa szerető emberek. Sok szép emlékem van, amiket sosem fogok elfeledni. Remélem az utódjával is ilyen szép éveknek nézünk elébe.

 
>> Szerviz2019-09-24

Üzemanyag ellátási gondok adódtak, fel kellett újítani a nagynyomású szivattyút, az injektorok is átvizsgálásra kerültek, csak az egyiket kellett javítani. Nem akartam visszarakatni az amúgy már elég idős vezérlést, így ki lett cserélve a vez.mű szíj, görgő + vízpumpa. Kapott egy új nyomásszabályzó szelepet is. Az akksi sem mai gyerek volt már benne, dobtunk bele egy 100 ah Exide-ot. 358300 km.

 
>> Szerviz2019-07-10

Dugóban araszolva elkezdte forralni a vizet a járgány, csak úgy finoman, vészhelyzet szerencsére nem adódott. Úgy tűnt hogy egy termosztát cserével, meg egy hűtőtakarítással orvosolva lesz a probléma, de sajna nem így lett, az egész hűtőt ki kellett cserélni, meg a hőmérséklet jeladót is. Ha már így szét lett döntve az eleje, kapott egy új szelepfedél tömítést, meg egy bal első féltengely porvédőt. 357800 km.

 
>> Szerviz2019-04-25

Csak a szokásos, az olaj, meg a négy szűrő. 356200 km.

 
>> Szerviz2019-01-18

Elindítás után elkezdett villogni az izzítás jelző, elég hamar kiderült, az egyik gyertya adta meg magát. Minden bizonnyal a többi is hamarosan így járt volna, ezért inkább az összeset kicseréltettem. Az egér szelep is ki lett pucolva. 354500 km.

 
>> Szerviz2018-05-12

Semmi extra, csak a szokásos olaj és szűrők cseréje lett megejtve. Ja, meg egy klímabomba lett eldurrantva:-) Gázolajszűrő majd jövőre. 349800 km.

 
>> Szerviz2017-05-03

Megint eltelt egy év a tavalyi szerviz óta, a szokásos olaj és 4 szűrő cseréje mellett csináltattam egy nagytakarítást is (motor cooler turbó egr). 341500 km.

 
>> Egyéb2016-11-05

A téli gurulók felett eljárt az idő, ideje volt újítani. Yokohama gumikra és Dezent felókra esett a választás. 338000 km.

 
>> Szerviz2016-10-08

Műszakin kiderült hogy végük van a lengéscsillapítóknak, így kapott a gép négy újat, porvédővel. Elöl új a toronycsapágy, hátra viszont nem sikerült új toronyszilentet szerezni, bontottat csinált meg úgy az esztergályos, hogy hosszú évekig nem lesz gond vele. Hátul a rugók is újak. A vezérlés felől szolid cicergés volt hallható, ezért cserélve lett a hosszbordás szíj meg a vezető görgője. Mindezeket egy futóműállítás zárta le. 338000 km.

 
>> Szerviz2016-04-26

Ma meg volt az éves kis szerviz, a szokásos Castrol Edge meg a szűrők cseréje. Kivéve a gázolaj szűrőt, azt majd jövő ilyenkor cserélem. 335800 km.