Tagok >> Zozo85 >> 156 2,4 M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 2,4 M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Rosso Piros
Volt egy kis hangja reggel az ékszíjnak és mint kiderült annak semmi baja viszont a klímakompresszor csapágya lötyög így az fel lett újítva és a klíma fel is lett töltve...
Öntja a hideget :D
Ma reggel Monoron felpolírozták a lámpaburákat, mintha új lenne, utána irány Pest ahol az első alsó jobb lengőkar (TRW) lett cserélve és a váltóolaj.




Olajcsere (LIQUI MOLY 5W40)
Olajszűrő (Müller)
Levegőszűrő (Müller)
D.Z. Tuningnál volt az autó
194.400 km.
Ma meglepődtem mikor hazaértem hogy óriás tócsa van a kocsi alatt, rájöttem hogy gázolaj folyik ha jár a motor de szó szerint ömlik....
Szerelő rögtön látta hogy rossz az üzemanyagszűrő és ki kell cserélni, 2014.szeptemberi a szűrő...mind1 már ez is új
Kiégett az egyik tompítottam.
Kipróbálom ezt a cool blue-t
Kíváncsi leszek meddig bírja
A cserét inkább hagyjuk...megizzadtam

Ma végre felkerült a 17"-os TI felni
Vettem hozzá 4 gumit is, igaz nem újak de megteszi...
Gyönyörű

Végre sikerült szereznem JTD feliratot Érden a bontóban, nagyon kedvesek voltak és vadásztak nekem hiányzó betűket!
Ezúton is köszönöm :)


- Mai napon az EGR ügye remélem megoldódott azzal hogy kitisztítottuk és visszaköttettem. Le volt falazva de a szerelő szerint ez a turbónak nem tesz jót és mivel még garis volt az EGR így vissza lett kötve.
- Garanciális volt a termosztát is így azt is cseréltük mert nagyon lassan melegedett és ha lassítottam akkor visszahűlt, most már ez is jó :)
Na ez egy hosszú sztori...
Lefalaztattam az EGR-t és ugye ilyenkor hibajelzés jön ki és ezt ki akartam íratni Föckössel.
Minden rendben zajlott addig ameddig az új progit (egr off) vissza akartuk tölteni, ekkor csinálom a procedúrát az immobilizerhez de semmi...valami letiltotta és a kocsi nem indult.
Ekkor az ECU azt jelezte mintha nem lenne rádugva semmi. Sakk-Matt.
Ekkor hívtuk az MMC chip tuningot segítségért és hosszas szaladgálás után (comp. vezérlő ki) visszatöltöttek a gyári szoftvert, mert kiderült h optimalizálva lett valamikor.
Szóval most "le lett butítva" de legalább indul.
Következő projekt hogy ezt a bóvli immobilizert lecserélem valami használhatóra és újra irány Föcköshöz hogy kiírjuk az EGR-t, lehet írunk valami erősítést mert érezhető a butítás. Ez úton köszönet Föckösnek az egész esti szaladgálásért és türelemért!!!