Tagok >> Szilárd >> Spider / GTV 2.0 T.SPARK 16V >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 T.SPARK 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:BLU VELA
Mivel már reggelente hűvösebb az idő,így ma felkerültek a GTV-re a téli kerekek.
SEMPERIT SPORT-GRIP gumikat kapott egy régebbi GTV Speedline felnijeire.
Igazából ez a felni nem nagyon tetszik,de télire tökéletes lesz.
Ezen a hétvégén egy tűzpiros Alfa GT-vel utaztunk a Hédervári Kastélyszállodába és ha már arra jártunk Bécsbe is kiugrottunk kirándulni egyet.
Az autóban egy 1.8TS motor motor volt,de szerintem tökéletes ebbe az autóba.
A fogyasztása pedig 8,6 liter volt.
Terveim szeint a GTV utódja egy ilyen GT lesz majd a jövőben.
Hétvégén én is résztvettem a Mi.To promociós vezetésen.
Összeségében nagyon tetszik az autó.
Mielőtt beültem volna az autóba voltak negatív előítéleteim,de a használat során teljesen szertefoszlottak.
Nekem még a fogyasztásával sem volt problémám,amit sokan kifogásoltak:)))
Megkaptam Seriff barátomtól az oldalindexeket.(Már régóta nála volt,de eddig nem tudtunk találkozni....)
2008.09.27-én beépítésre kerültek narancssárga izzókkal...
Ja és ma átléptük az 54.000Km-t.
Ma ismét Várpalotán jártam szervizen a GTV-vel.
Szerencsére Csöri szombaton dolgozik,így nem kellett szabadnapot kivennem:)
53.337km-nél ki lett cserélve az olaj (SELÉNIA RACING 10W-60) az olajszűrő a levegő és a pollenszűrő.
Sor került végre a termosztát cseréjére is,mert most hogy már reggelente hideg van nem nagyon akart melegedni.
A bal ködlámpa is ki lett cserélve,mert annak meg szét volt esve a belső része.(Nem egészen értem,hogy mitől...)
A bal ablakemelőm becsípődésgátlóján is állítottunk,mert nem mindig működött megfelelően.
Hazafelé pedig benéztünk az Alfa szlalom versenyre beszégetni kicsit a többiekkel.
Múltkor Ollah képeket kért tőlem az autó jelenlegi állapotáról,de eddig még nem tudtam mutatni neki mert mindig koszos volt az autó:(
Ma délután volt egy kis időm és lemostam az autót,kitakarítottam a belsejét és egy bőrápolást is elvégeztem rajta.Végre felkerültek a kígyók a sárvédőkre,amiket Halesztól kaptam még Badacsonyba.
Íme a képek:
Részemről egyenlőre befejezve.A autó ma került teljesen gyári állapotba.
Megcsinálták a jobb hátsó sárvédőmet(volt egy kis sérülés rajta) és felkerült a PININFARINA felirat és a logó is(Kb 2 hónapot vártam rá) .
Kicserélték a hátsó "kissé kopottas" ALFA ROMEO emblémát egy újra.
Ma megérkezett az új szőnyeg az autóba.
A www.autoszonyeg.com-nál csinálták és házhoz is szállították.
Amikor megvettem az autót az összes felnin volt valamilyen sérülés és ütöttek is.
Ráadásul elöl és hátul más-más gumikkal.
Szóval a kerekeket levettem és elvittem javíttatni (köszönöm szépen Ollah-nak a kölcsön kerekeket).Közben vásároltam 2 db DUNLOP SP SPORT 01 gumit.Így már 4 egyforma gumim van:)
A felniken is megtörtént az esztétikai javítás,így végre újra gyönyörűek.
0
532
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...