Mutasd

>> Szerviz2013-06-26

A téli pihenő után ideje volt már rendbe tenni az autót. A szokásos szervízen kívűl fel lett újítva a futómű, orvosolva lett a fék, illetve sor került a karosszéria kijavítására, valamint konzerválására is. :)

Tételesen:

1. Időszakos szervíz: Olajcsere (Selenia Racing), szűrők cseréje, váltóolaj csere (Tutela).

2. Fék: Fékolaj csere, hátsó tárcsák, betétek cseréje, ABS egység cseréje.

3. Klíma: tisztítás, töltés.

4. Futómű: alsó - felső lengőkarok cseréje (az alsók még a gyáriak voltak),
féltengely gumiharang csere, hátul néhány elfáradt szilent cseréje (hátsó kerékcsonk alsó minkét oldalon). Az invazív beavatkozásokra tekintettel természetesen a futóművet is beállítottuk.

5. Karosszéria: Alvázvédelemmel indult, de időközben kiderültek a turpisságok (küszöb egy része elkezdett rohadni + a lökhárító tartóvasai szétrohadtak), így le lett csupaszítva az egész, így sor került egy alapos karosszéria felújításra, viaszolásra, így már remélhetőleg nem fogja meg az idő vasfoga. Most úgy néz ki az alja, mintha a szalonból jött volna :)

6. Egyebek: Cserélve lett a szelepfedél tömítés. Az olajreeresztő csavar menete megadta magát, így új menetet kellett vágni az olajteknőbe, de még így mindig jobb, mintha új olajteknőt kellett volna venni. Ezenfelül a bal első ködlámpa is cserélve lett, tekintve, hogy kissé törött volt.

Km: 166.760