Mutasd

>> Szerviz2016-02-14

Két és fél év alatt most először "hagyott cserben".
Péntek reggel beültem és amikor ki akartam tolatni a garázs elöl már éreztem a váltón, hogy valami nem stimmel. Próbáltam rükvercbe rakni de semmi... Csak 3-as és 4-es volt a kocsin. Bíztam benne, hogy "csak" váltó rudazat és ezzel hagytam is a dolgot, mivel mennem kellett melóba. Ahogy haza értem du, azzal kezdtem, hogy kitoltam a kocsit a garázs elöl, majd 3-asba szépen óvatosan elevickéltem apóshoz (ott van akna).
Alánéztem és rögtön láttam, hogy bizony váltó rudazat. El tört az egyik... Akinek van 155-öse tudja, hogy új alkatrészeket ehez egyre nehezebb kapni, a rudazat pont ilyen... mivel nem volt, és elérhető távolságba bontva se találtam, így alternatív módszert választottam: heggesztés. Találtam is egy embert aki tudott alut heggeszteni, szépen megcsinálta, vissza dobtam a helyére és már működik is :)

 
>> Szerviz2015-12-02

Párom használja, ő meg nem veszi észre, nem érzi annyira ha valami gond van, ráadásul én sem foglalkoztam vele mostanság, így össze is jött egy szép kis hibalista.
Mivel a Nagyvadnak még nincsenek magyar papírjai és Januárig nem is lesz még, így a 155-el fogunk menni mindenfele. Gondoltam hát mivel jönnek nagyobb utak, így itt az ideje, hogy neki essek annak a hibalistának.
A hétvége eredménye:
- múltkorában elszakadt egy kipufogó felfüggesztő gumi, ami magával rántott másik kettőt is. Egy gyors kókányolásal az út mentén sikerült megoldani a problémát, de most végre kicseréltem a 3 elszakadt gumit is, így végre szépen áll a kipufogó. Ha már ott voltam, a tömítést is kicseréltem :)
- eleje már régóta kopog, megelégeltem ezt is. Cserések lettek a lengőkarok és a stabpálcák is. És tádáááámmm megszűnt a kopogás :)

Van még tétel bőven a listán, így hamarosan folyt köv :)