Tagok >> Jupiter155 >> Blog
Egy izzócsere után sikeres vizsgát tettünk :)
GE Megalight Ultra 120+ került be, az előző Osram Nightbreaker gyorsan elfogyott :(
Km:175 436
EGR-hibakóddal vettem a kocsit, az eladó adott is egy új EGR-szelepet. Aztán - talán a prémium-dízel hatására - eltűnt a check engine ikon, de pár hete visszajött, úgyhogy megérett az EGR a cserére. Mihály úr ezt ma el is végezte. Ráadásul a lötyögős váltógombot is meghúzta :)
Km állás: 171 200
Költség: 8000
Rettentő kerregés után a diganózis: generátor szabadonfutó. A generátort felújították, a szabadonfutót kicserélték, de maradt a kerregés. Megoldás: ékszíjtárcsa. Kicserélték, megszűnt a kerregés. A generátor tényleg rossz volt és a szabadonfutót is cserélni kellett az ékszíjjal együtt (mert a hat fogból négy keresztben szétnyílt egy ponton (Gates)). Az új ékszíjtárcsa és az ékszíj is Dayco.
Költség: 90.000
Km. 169.000
Egy szimpatikus fiatalember ma elvitte. Remélem, legalább olyan jó gazdája lesz, mint én. (Jobb lesz, tudom).
Ma, 2014. november 28-án felkerültek a tegnap átvett vadontúj Dunlop Wintersport 4D-k. A gumis szerint a nyári elmegy még két szezont, a felnik "patika" állapotúak.
A négy gumi: 168 000, plusz 9000 a szerelés.
Km: 165700