Tagok >> Alfa166Turbo >> Blog
Megvan 130000.Km és végre minden rendbe a vason.
Vége az idegesítő hibáknak és végre olyan mint egy 166-nak lenni kell.
Remélem még jó sok kilométert lefutunk együtt. :)
Állandóan beragadt a jobb első fékem pár kilométer után.Levettem a féknyerget megtisztítottam dugattyúk szépen mozognak.
Irány próbálni,kb 5km után újra beragadt.
Elfogyott az ötlet,hívom Zé-t másnap vihettem is az autót hozzá.
Kiderült hogy az előző gazdája az autónak a ,motorolajat töltött az fékolajba,és ez nem tett jót a Főfékmunkahengernek csere.
Ja még szervó dobot is cserélni kell rajta mert egy kicsit összebarmoltam.
Bontott alkatrészeket vettem.
-Főfékmunkahenger 5000Ft
-Szervó dob 7000Ft
+A Holtponti jeladót is ki kell cserélni mert állandóan megállt az autó ha bemelegedett.Pesti forgalomban ez nem valami előnyös.:
-Holtponti jeladó 12.000Ft
+a szerelési díj.
Lassan cserélni kell a vezérlést a gépen.Nem szeretném ha elszakadna a vezérműszíj.
Meg is vettem az alkatrészeket:
-Vezérműszíj 10.500Ft
-Feszítő 22.500Ft
-Vízpumpa 20.000Ft
-Ékszíj 5.000Ft
Már csak bele kell rakni.
Elégé kopogott és nyöszörgött az eleje a gépnek,sürgősen javításra szorult.
Megvettem hozzá az alkatrészeket,amik a következők voltak:
-Alsó lengőkarok 2db 40.000Ft
-Felső lengőkarok 2db 23.000Ft
-Stabilizátor 2db 5.000Ft
-Kormány Gömbfej 2db 5.000Ft
-Fékcső 2db 4.000Ft
Aztán gyors bejelentkeztem Zé mesterhez és ő orvosolta a problémákat.
Megadta magát az ICS fejegység,gyors kiszereltem aztán irány a szerelő.
De sajnos nem lehet javítani.
Gyors keresés után találtam egyet a neten 20.000ft és a kódja is megvan.
Legtöbbet városba járok és itt jó volt a fűtés,a sok piros lámpánál való araszolgatás közben jó volt a fűtés így még feltudta melegíteni a vizet.
De hosszabb útra indultam és ekkor vettem észre hogy egyáltalán meg se mozdul a vízhőfok mutatója,ja és szakadt a hó és olyan -5 fok volt.
De megrendeltem az új termosztátot az autótorinótól és gyors kis is cseréltem végre meleg van a kocsiban. Ja és kaptam ajándékba a termosztát mellé egy alfás kulcstartót.
Amikor megvettem egy kicsit csattogott a motor azt gondoltam állítani kell a szelephézagon,de sajnos nem ez volt a baj.
Cserélni kellett mind a két vezérműtengely az összes tőkéket szimeringet, tömítést.
De ezt a költséget rávertem a kereskedőre, amit ki is fizetett némi rábeszélés után.
Azóta a motornak gyönyörű hangja van.