Mutasd

>> Esemény2016-01-31

Mivel 2015-ben jelentősen megváltoztak az autóhasználati szokásaink, így fájó szívvel, de meg kellett hirdetnem novemberben. Egy nap alatt elment. Tanulság: Értékeli a piac a folyamatosan karbantartott, és igazolható előéletű autókat. Persze a járgány amorés mivolta is számított...

 
>> Egyéb2015-11-06

Hogy, hogy nem szintén 22 ezer km került az autóba az év folyamán. Ilyen az amikor beáll a használati mód. Az autó nem vitt a mennybe, de a poklot sem jártuk meg, használtam és karbantartottam. A következők lettek kicserélve: olaj és szűrők kétszer is, kuplung szett+kinyomócsapágy, fékbetét+féktárcsa (Ferrodo), hosszbordás szíj, alsó lengőkarok és szelepfedél tömítés.

 
>> Egyéb2014-04-12

A tavalyi év folyamán is 22 ezer kilométer került az autóba. Januárban gonoszkodott egy kicsit - a hidegben eltört a váltóbowden műanyag füle - de ettől eltekintve eseménytelen volt az év. Hatvanezer kilométer után a vezérműszíj és görgők cserélve lettek.Olajat is kapott 15 ezer kilométerenként. Hasonlóan izgalommentes üzemeltetést várok idén is.

 
>> Szerviz2013-01-03

Közel 22 ezer kilométert sikerült beletenni a paripába tavaly. Viszonyunk nyugodt, kiegyensúlyozott volt, amire némi árnyékot vetett, hogy a korábban betett Valeo kuplungszerkezet mindössze 20 ezer kilométer után cserére szorult valami különös rezonancia miatt (szerencsére gariban). Természetesen sor került egy olajcserére is. Amit viszont már tényleg nem tűrt halasztást, az az eredeti gumik cseréje volt (futófelület még bőven volt rajta, csak azok a DOT-számok...). Szóval vettem két teljes szett gumit (120k Huf kiadás), valamint 156-os könnyűfém-felniket, amelyekkel az egyik acélfelni-garnitúrát váltottam. Mivel Budapesten is használom az autót, így továbbra sem volt kérdéses számomra, hogy maradok a 15-ös méretnél.
Érdekesség, hogy a korábban említett immobizer vacakolást nem csinálja már az autó.

 
>> Szerviz2012-01-03

Az elmúlt egy év során megtett 18ezer km alatt is kellemes utazótársnak bizonyult. A következő kopó alkatrészek lettek kicserélve: kuplung szett, gyertyák, vízpumpa, három lengőkar, x darab szilent, első fékbetétek. Nem betervezett karbantartás részeként kapott egy másik olajteknőt (vigyázzatok a Csopak, Mandulavirág utca 17. előtti csatornafedéllel!).
További kellemetlen epizód volt az axiális csapágy cseréje. Ne kérdezzétek, hogy hogyan tud elkopni ennyi kilométer alatt, mindenesetre kapott egy tisztességes bronzcsapágyat helyette.
Szervízfronton továbbra is a pátyi Franke testvérek bizonyultak a legjobb partnernek.

 
>> Esemény2010-12-29

A mai napon van pont egy éve, hogy a birtokomba került a "Ribanc", így gondoltam néhány mondatban összefoglalom a tapasztalataimat.
Az AR iránti vonzalom egyértelmű volt, hiszen egy japán gyártású Corolla G6-ot cseréltem le, és egyáltalán nem bántam meg. A történethez viszont az is hozzátartozik, hogy elég kockázatkerülő módon kerestem Alfát, így a felszereltség és menetteljesítményekkel szemben, a kevés kilométer és a jót állapot kaptak elsődleges prioritást. Így sikerült kiválasztani ezt a példányt, amely korábban egy vidéki hölgytulajdonosé volt, aki 35 ezer kilométert tett bele.
Megvétel után ki lett cserélve a vezérműszíj és görgő valamint a kormánykapcsoló is cserés lett, mivel az ablaktörlő a szakaszosról folyamatosra váltás után rendre megmakacsolta magát.
Ezen felül három apróság érdemes még említésre, ezek:
- Nyiszogó futómű a fekvőrendőrökön történő áthaladáskor.
- A váltó néha szabotálja a gyors hátramenetbe kapcsolást.
- Immobilizer időnként "beint" az önindítónak (legfőképp nagy hidegben).
Ha lesz valami haladás ezekben a kérdésekben, akkor arról tájékoztatlak Benneteket.
Összességében elégedett vagyok vele, nem okozott csalódást a közösen megtett 17 ezer kilométer.