Mutasd

>> Szerviz2011-06-29

Még megvétel előtt elvittem az autót állapotfelmérésre, a szervizben elmondták, hogy az autó nem volt rommá törve. Persze látszott, hogy költeni kell rá, csöpögött a váltóolaj, jobb első lámpa repedt volt, első lökhárítót fényezni kellett. Szakadt volt a bal első fékkopás visszajelző vezeték.
Ennek fényében elég jó árra sikerült lealkudni az autót. (725 e Ft)
Rögtön ment is a szerelőhöz, ami egy nagy független szerviz a munkahelyem mellett.
Kértem, hogy alaposan nézzék át, és mindent javítsanak meg, illetve az összes olajat, szűrőt, kopó alkatrészeket cseréjék, de azért szóljanak, ha valami nagy probléma van.
Végül cserélve, javítva lett: pollenszűrő, légszűrő, olajszűrő, motorolaj, gyertyák, vízpumpa, kézifék kötél, kipufogó tartó gumik, hátsó lengőkarok és szilentek, fék gumicsövek.
Fényezve lett az első lökhárító, cseréltettem gyári bontottra a repedt jobb első lámpát is. Műszerfal világításban izzócsere, vezérlést javították, bár egy jelentős probléma azóta sem oldódott meg, de erről később. Végül beállították a futóműveket.
a vége 371E Ft lett, melyből 127E Ft a munkadíj.
Nem volt kevés, de ezt az összeget azért rászántam, a biztonság és a jó műszaki állapot mindent megér, és amúgy is szeretem, ha egy autó karban van tartva, makulátlan kívül-belül.