Tagok >> fony72 >> 156 Sportwagon >> Blog
- Típus:156 Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:"Grigio Lipari"
Ehhez először is meg kellett csiszolni az egész javított felületet 120-as száraz csiszolóval, géppel! Sőt! kicsit tovább kell csiszolni, mint csupán a sérült részek. A megmaradt mélyedésekbe, amelyekbe nem csiszol bele a gép, kézzel meg kell kicsit csiszolni. Ha ez megvan, a keletkező port kompresszorral lefújtam a felületekről, hogy a gitt rendesen hozzá tapadjon. Mikor ez megvolt, bekevertem a gittet (mindig csak annyit, amennyit egyszerre el tudunk kenni pár perc alatt).
Gittelő lap segítségével amennyire lehet egyenletesen felhúztam az első réteg gittet. Jobb többször vékonyabb réteget felvinni, mint egy vastagot! Jöhet a csiszolás
Az első gitt réteg általában soha nem egyenlíti ki a javított részeket, ezért csiszolás után megjelennek a megmaradt hibák. Ezeket újra kell gittelni. Ismétlés a tudás anyja – tartja a mondás – ezért ezt addig ismételjük, amíg az egyenetlenségek teljesen eltűnnek és kézzel átsimítva sem érzünk a felületen semmi hibát. A port lefújjuk kompresszorral, majd átvizsgáljuk nem maradtak-e apró hibák a gittrétegben. Ha találunk ilyet, akkor ezt még javítsuk ki. 120-as száraz csiszoló papírt ajánlok, durvábbat soha nem használok. Ha már hibátlan a felület, átfinomítjuk 240-es száraz csiszolóval. Ezzel már elég finom felületet kapunk az alapozás elé. Figyelni kell arra, hogy a gittelt felületek szélei teljesen belevesszenek az eredeti felületbe, ne maradjanak a széleken élek.