Mutasd

>> Egyéb2011-04-22

Az első pár száz km után, mikor felszáll a rózsaszínű köd, elmúlik az újdonság varázsa, kezdett kirajzolódni a kép, hogy vmi nincs rendben a motor erejével. Alul a nyomatékkal nem is volt gond, városi tempónál hibátlan volt. Viszont amint összeakadtam egy versenyzővel és elhagyta a mutató a 4000/min tartományt, mintha valami expandert húznék ki, csak forgott, nyöszörögve kúszott fel a mutató a 7000-es tartomány közelébe. Keserves volt, és tudtam ez így nem maradhat. Kiderült a 95-ös benzin nem ebbe való( unokatesóm ezzel így járt, ettől úgy csörömpölt gyorsításkor,mintha beleszórtam volna egy marék sörétet a blokkba), a gyár is 98-ast ír. A lukoil tart már csak 98-ast és az auchan. Az auchanba szerintem tejért menjen mindenki, az a 98-as nem egy nagy szám. A lukoilos benzinnel viszont a 3soros expanderből kiszedtünk rögtön egy sor rugót! A csörgés elmúlt varázsütésre, a fogyasztás is 0,2l-t csökkent 2 napra.... Kiüttettem a hibakódot, zavart a kilátásban. Lambdajel elégtelenség volt a tünete. A 95-öst nem akarta, a 98-sal már semmi baja nem volt a lambdának. Bár ebben nem vagyok biztos,minden esetre nem írt ki új hibát, az üzemanyag váltásnak tudom be a hibajel megszűnését.