Mutasd

>> Tuning és extra2012-04-10

Már az első pár méter is megdöbbentő volt! A kocsiban ülve is alacsonyabbnak tűnt az egész, kívülről pedig a kerékívek árulkodtak az átalakításról. Kerékcsere és beállítás után fantasztikus élmény lett a vezetése! A kormányzás nagyon precíz lett, a kormány minden apró rezdülése mond valamit az autó hihetetlen közvetlenséggel reagál. A kanyarok olyan jól támadhatóak, hogy félelmetes. Tipikusan a "megmondom az 5 forintos melyik felével van a földön".A komfort 80%-a eltűnt, viszont a kanyarsebességem borzasztóan megnőtt! A párom mikor először beült, nem érezte a változást. Egyenes úton vagy jobb minőségű főúton nem érezni a változást, de amint kicsit is rázósabb lett az út, a cd megakadt és a párom is recsegő hangon közölte, hogy most rázzuk ki épp a vesekövét.... Nos ezt a mellékhatást is könnyen elviselem, ha pedig megunom a cd ugrálását akkor egy transmiterrel azt is lehet orvosolni.:-)
Kinek ajánlanám az ültetett futóművet?
Akit nem érdekel a kényelem, olyan helyen lakik ahol az közút elfogadható minőségű, és elfogadja a futómű egyéb alkatrészeinek gyorsabb amortizációját.
Mivel mindent érezni most a futóműben, a legkisebb lógás is azonnal kiderül. Az axiál csuklókkal a futóműves birkózott egy keveset(melegítgette lánggal is), és azt már régebben is tudtam, hogy egyszer cserés lesz, hát most el jött az ideje...