Tagok >> MiszöszFőnök >> Blog
Ez úgy elaludt ősszel mikor betettem a garázsba, hogy fel sem akart kelni tavasszal.
Bedugtam a 220 ba pár napra.

Vezető és utasoldali ablakfelhúzó panel csere. Csúnyák voltak. Bontott, de szép állapotú alkatrészt sikerült szereznie a Zolikának a Csabo22 től. Beszerelés után a km óra villog. Majd valami szakember ezt is orvosolja, ha lesz rá időm.
Aztmondja: Fojtószelep reset nemkéne'?
Aztmondom: Csináld!
Nemtudom, nemkérdeztem, nemérdekelt hogyan, alapjárat kisimult.
Vettem hosszabb nívópálcát, mert a régi már nem ért bele az olajba.
Hittem is meg nem is, hogy így a wax, meg úgy a wax...
Ma már tudom. Zaino. Szerelem.

Nem, nem én rontottam el. Rossz volt már mikor vettem az autót. Néha bosszantott, hogy nem működik, de alapvetően belenyugodtam, ha nem jó, hát nem jó.
Ámde most, A férfiember megjavította :)
Nem volt széttaposva, csak kaptam ajándékba egy új gyárit.
1 es henger gyertyapipa kuka.
4 es henger trafó kuka. (Az új trafó Mobiletron gyártmány)
Mikor máskor mint AlfaCity előtti napon.
Ja és gyújtáskábelek is elég "ellenállóak" már (kb. 3-3,2 kΩ)
km:195.819



3
861