Mutasd

>> Szerviz2017-07-09

Van egy kis probléma néha az autóval, de úgy tűnik meg van az oka. :) Korábban nagyobb gyorsításnál ritkán leesett a turbó nyomás de check engine lámpa nem égett.
Láttam egy sérült gumicsövet (képen), amit mutattam szerelőmnek (meg másoknak is), de nem voltak benne biztosak mi lehet.
Szerelő szerint vákuum cső és kanyarított is egy darabot egy hosszabb darabból ami a műhelyben hevert, hogy az majd jó lesz. A régin volt egy bilincs, de nem kell az, úgyis vákuum van itt. A régi csövet valószínűleg valami megrágta és egy kis lyuk okozhatta a hibát. (A motor be van fújva nyest riasztó anyaggal.)

Ma gyorsításkor stabilan elment az ereje végül check engine lámpa is kigyulladt. Gondoltam, francba, a Tbi se megbízható már... Végén kiderült, hogy az "új" vákuum cső lecsúszott a helyéről. Mivel preferálom a gyári megoldásokat asszem mégis csak jobb lesz egy gyári cső.