Mutasd

>> Szerviz2015-12-29

Nekiálltunk ketten két ünnep között a május óta gyűjtögetett alkatrészeket végre beszerelni. Az eddigieken felül jött még egy kuplungszett is, mert ami az autóban volt, nem futott volna el sokat. Baromira nem akartam cserélni ($), de a kuplungszerkezet és a kinyomócsapágy kritikán aluli volt. Ezek szerint legutóbb csak a tárcsa lett cserélve. 8 óra a gyári normaideje a lendkerék cserének, ez bőven több volt. És még így sem lettünk készen (vezérléscsere és fékfolyadékcsere hátravan).
A következők lettek cserélve új alkatrészekre:
-Valeo lendkerék
-Valeo kuplungszett
-Corteco főtengelyszimmering
-4db TRW lengőkar
-1db belső féltengelycsukló gumiharang (így már mind a négy cserélve van)
-Bosal katalizátor
-Reinz leömlő sortömítés
-3db vízfűtő gyertya (egy működött, még a gyári Beru volt benne)
-AVA vízhűtő, 42mm vastag
-2db hátsó hosszlengőkar szilent
-2db első stabilizátor gumi szilent
-Champion légszűrő
-Valeo gázolajszűrő
-klímakompresszor kuplung csapágy (visszakerült rá a hosszú HB-szíj)

Többi:
-Garrett turbo csere
-geoszabályzó szelep
-vízhűtő légterelő műanyag beszerelés

+váltóolaj utántöltés

És mi a tapasztalat? Baromi jól megy az autó a rá való turboval. 1500-tól elkezd bitang módon tolni. De: valami futóműalkatrész kopog bal elől, nem tudok rájönni, hogy mi az. Továbbá folyik az új főtengelyszimmering. YEAH.