Tagok >> NikolaTesla >> Blog
felkerültek a téli kerekek, új hankookot kapott mondván télen nem száguldozok, tavaszra meg kap egy másik set alu gurcsit valami pofásabb gumikkal. De most hogy leszórtuk róla a régi gumikat lényegesebben csendesebb lett, szóval nem volt valami kerek, jelen esetben a gumi nem volt az :D. November végén meg rémelem megejthetem a lengőkar csere kérdését is és egybefűzöm a kövi olajcserével mert addigra meglesz a km is :)
Mióta megvan a szépség a műszerfal karácsonyfaként funkciónál, ám az izzók szépen lassan elkezdtek kiégni, azaz javultak meg a dolgok áldásos tevékenységemnek köszönhetően. A középső részen is akadtak piros díszítőelemek mikor megvettem nevezetesen egy rossz olajgomba, de az gyorsan cserélve lett nah és persze az izzócsere elengedhetetlen vissazjelzője, ahogy hozzámkerült másnap 7 izzót cseréltem ki benne, mert semmi nem volt jó, azóta még nem kellett pedig most tartok a 13 ezredik kilóméternél, lassan jöhet a 2. olajcsere. Nah szóval még maradt a fordulatszámjelzőnél lévő szinte összes lámpa :) a motorhibakód a gyújtáskimaradással végül orvoslva lett összesen egy csöpp érintkezési baki volt, de a hibakód nem lett kiütetve belőle mert olyan szép sárga meg hát az abs és a fékhiba visszajelző is égett szóval minek. Ma délután elborult az elmém, márpedig akkor is rendbeteszem az abs csatlakozóját merthogy a hiba megvolt de a lustaság nagy úr meg hát jobbára dolgozok. Nah de a hiba a következő volt az egyik lábacska konkrétan megsemmisült szóval előkaptam a pillanatforrasztó lézerkardomat és lesz ami lesz alapon odasuhintottam vele és a siker nem maradt el, végre minden tökéletesen működik és gyorsan elszaladtam haversráchoz a motorhibakódot is kivégeztük rituális italfogyasztás keretein belül. Viszont a vezetőoldali lufi csatija még mindig hátra van, de azta piros lámpát megtartom dísznek. Csak hogy más baj ne legyené. És szaladok egy falaphoz kopogni.
Végre megtörtént a nagy műtét, vezérmű szíj és görgők, hosszbordás szíj és barátai, vízpumpa, olajgomba, termosztát javítás, olajcsere és a szűrő, egy rahedli szimering mert dőlt az olaj innen onnan, légszűrő meg a pollenszűrők, friss meleg fagyálló, váltóolaj, kipufogó felfogató gumik és más most nem jut eszembe, jah igen a tolató lámpa gombájáról is le volt szakadva a vezeték, szóval egy gondos tulajtól sikerült autót vennem.(Bokánál fogva felkötni talpra forró viaszt csöpögtetni.) Viszont most már én is boldog vagyok(remélem a kocsi is) hogy nyugodtan nyomhatom a gázt nem kell féltenem, hogy jajj tuti most adja meg magát valamelyik szíj. Nagy megkönnyebbülés, viszont ma kizsebeltek a nagy örömömre, szóval nem vagyok maradéktalanul boldog. De erről nem a kocsi tehet. Hanem a tetves ingyenélő tolvajok.
Tegnap este voltam a srácnál aki kiütötte a kicsi kocsiból a hibákat. Én naív azt hittem hogy megtudom hogy mi volt a baja, de annyi hiba és olyan régóta gyűlik hogy nem volt egyértelmű a dolog, az arc azt mondta hogy szerinte évek óta nem volt kiütve belőle a cucc. Most járkálok vele pár napot hogy dobja be újra a hibákat ha van, a fékfolyadék meg az abs és két lufi alapból megmaradt, de állítólag itt csak csatlakozó gondok vannak, nah majd kiderül. És akkor jövő héten gurulunk a szerelőhöz hogy meglegyen műtve szegény. Remélem sikeres lesz :D