Blog
Nagyon zavaró morgó hang jelent meg. Bal első csapágy, és jobb első felső lengőkar cserélve. Tovább »
230 ezer kilométernél érett meg végleg a csere, mert már nem éreztem biztonságosnak, hogy 4-ben előzve már megcsúszott a kuplung. Kettős tömegű lendkerék is lett cserélve, mert együtt érdemes. Jó darabig nem lesz gond vele. Tovább »
Eltört a bal hátsó rugó, még Decemberben, sokat nem használtam az autót, de aztán végül sor került a cserére, mielőtt nagyobb bajt okozna. Tovább »
Hidegben, üzem meleg motor nehezen indul. Kaptam a rosszabnál rosszab híreket, hogy porlasztó, meg nem épül fel a nyomás, stb... Ám, az önindító volt a ludas, mert hallhatóan lassabban tekert mint a testvérei, és mivel már majdnem mindig nehezen indult, így mindennek felújítása helyett, az önindítóv Tovább »
Az egr mizéria végső megoldás számomra, a ledugózott egr szelep lett, amit Manky segítségével lett kiírva a rendszerből. Ha már nála volt a gyári progi, kicsit bele is nyúlt, mivel nagyon ajánlotta. Tényleg kegyetlen jó lett, nem bántam meg. összegezve: rángatás nincs (nincs mitől), teljesítmény kiv Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 SW 1.9 8v Jtdm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Metál Fekete
- Jellemzők:
Gyönyörűséges, egy régi álmom vállt valóra, és még a baba is megérkezett, úgyhogy szükséges is volt a 147-est lecserélni! ;) - Extrák:
A szokásos, plusz Piros bőr ülések ami fűthető, szép állapot! :)