Mutasd

>> Szerviz2018-02-22

Elkövetkezett,hogy az elejét is rendbe rakjuk.
Nagy meglepetésre a felső lengőkarok tökéletesek voltak, azokat nem kellett kicserélni.

Cserélve lett:

Alsó lengőkar ( jobb-bal )
Kormányösszekötő ( Jobb-bal ) -Ruville-
Stabilizátor pálcák ( Jobb-bal ) -Ruville-
Lengéscsillapítók ( Jobb-bal ) -TRW-
Ültető rugók elöl, hátul. -Eibach
Első nekifutásra hátul nagyon beült, így ki lett cserélve másik ültető rugóra, így most patika a magassága.

Axiál csuklót is vettem ,de az nem stimmelt sajnos, így az maradt a régi ,bár nem volt rossz állapotú.

Jobb külső gumiharang is cserélve lett.

1porlasztóm nagyon elkezdett kifújni, aztán rájöttünk ,hogy a másik is. A harmadiknál volt lerakódás, így azt is kivettük, felmartuk ,és kicseréltük, biztos ami biztos alapon.

Sajnos még mindig kopog, így stabilizátor rúd szilent cserére szorul , nagyon örülünk mondanom sem kell.

Ofkorsz' nem ment minden flottul, nem mostanában lehetett szétszedve az eleje.
9-22-ig tartott a történet.
Köszönet ismét Bognár Zolinak!

-Helló következő tulaj (egyszer biztos lesz) minden zsírozva lett összerakva, nagyon szívesen! :D

243.800km-nél történtek a cserék.
Alakul a verda :)

Vagy 5 centit földhöz lett vágva, iszonyat sokat dobott rajta, tiszta sport autós kinézete lett. Imádom.