Sikerült szereznem napfénytetőt ,beszereltem kapcsoló csere és lám működik.
Megvettem a második Gtv-t.Szloveniából származik,187500 km van benne feher Momo bőr belsővel fekete tetőkárpit fekete szövetszőnyeg.Klíma ,végre nyáron nem fogunk tovább aszalódni a melegben.
Olajcsere ,levegőszürő,olajszürő.Selenia 20k 10w-40.
Kicseréltem az összes izzót ami a műszerfalban található.
Minden rendben volt újabb 2év ,plusz piros környezetvédelmi helyett kéket kaptunk.
Ma visszakerültek a helyükre , kerékjárati műanyagborítás ,oldal spoilerek, új csavarokkal patentekkel.A hézagokat kell kitöltenem, a kasztni és a spoiler között fekete szilikonnal.
Befejeztem az alváz és üregvédelmet, 1.lépés: visszahajlítottam az autószerelők gumisok által behajlított küszöböt .2 .lépés :letakarítottam a laza rozsda felületet, 3.lépés:Würth rozsda átalakítóval lekentem a felületet 4.lépés: Würth 99% alu cink sprayvel lefújtam, 5.lépés: Finon alu- cink 6 . lépés Motip rücsi küszöb védelem,utána piros színnel lefújtam, 7.lépés Motip bitumenes alvázvédelem ,küszöb belső oldala ,kerékjárati ívek,alváz.Motip üregvédő a küszöb belsejébe.
Megbontottam az autót ,leszedtem a spoilereket kerékjárati műanyag borításokat.
Sikerült beszereznem az elektromos napfénytetőhöz a relét.Gyári Webasto a szervízben 32000 huf,szerencsémre olcsóbban jutottam hozzá.2db legalább lesz egy tartalék is.
Kipróbáltuk az autót hosszabb úton:leruccantunk Tiszafüredre, visszafelé Hortobágyon megálltunk, magunkhoz vettünk egy kis üzemanyagot. Az autó is kapott induláskor egy kis Schell W Power Racing nitro 5-t.