A lengőkarok visszakerültek a helyükre,már csak az ütköző bakokra várok ,hogy teljesen kész legyen a hátsó futómű.
Ma beszereltem mindkét kézifékbowdent,lefestettem a csonkállványt és a lengéscsillapítókat
Ma kiszedtem az első lengéscsillapítót,csiszolás alapozás+csonkállvány alapozás.
Ma reggel minden szilentet betettem a helyére.Sajnos észrevettem ,hogy az alig 1.5éves hűtőn megjelent a rozsda.Orvosoltam drótkefe,r55,smirgli,zink-alu spray.
Lefestettem a lengőkarokat,hűtőtartólemezt,ventilátortartót ,sajnos mindkettőt cserélnem kell,mert jóformán a festék tartja őket össze.
Ma reggel 7-kor munka előtt gyorsan kiszedtem a hűtőtartót és a ventilátort,borzasztó állapotban vannak.Jöhet a vegyszer áradat és a drótkefe.Felhívtak a GABO-tól ,hogy elhozhatom a lengőkarokat.Remélem este tudom folytatni az alapozást és a festést.
Elvittem kipréseltetni a lengőkarokból ,és a rugótartótányérból a szilenteket. Plusz még egy kis homokszórás GABO 2000 KFT.
Vasárnapra is maradt még egy kis szórakozás:Az első féknyereg és tartó is leszedésre került.
A lengéscsillapítók,rugók, kitámasztók,rozsdátlanítása ,alapozása ,festése.
Ma sikerült lebontani a jobb és bal hátsó futóművet.Sajnos a jobb oldali kitámasztó belső csavarját nem sikerült kivenni.