Tagok >> thealfa156 >> 156 1.6 16V TS >> Blog
- Típus:156 1.6 16V TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:rosso
már kicsit sok volt a túlóra 2nap is éshát este 9kor sietem haza és megviccelt a kanyar...kicsit sok volt és megcsúszott a segge! Benéztem az árokba a szalagkorlát mellé... mivel valaki előzőleg jobboldalra is tett kipufogót ezért kivágta a vonószem helyét...ezzel nem is lett volna baj ha amíg hozzám kerül az autó valamelyik előző tulaj nem szereli le a kipufogót...így most van egy kipufogóm és nincs a vonószemnek helye...így fél10 körül zseblámpafénynél megkötöttem a hátsó hidat és sikerült hozzákötnöm a bal oldali keresztlengőkart! Ezeket el is hajtogattam de csak egy hét múlva vettem észre mikor esett a hó én meg mindenhova keresztbe mentem 30al... elég szar volt de most már ezek is ki vannak cserélve!
Hosszbordás szíjat még nem cseréltettem rajta, és az egyik feszítőgörgőbe is megszólalt a csapágy, úgyhogy mostmár ez is új! :)
elérkézett a 2éves évfordulónk, mivel friss műszakival vettem! Mielőtt ment volna műszakira átnézettem a szerelőmmel, hogy biztos sikerüljön és kicseréltettem még a bal oldali első alsó lengőkart! Alfának semmi baja műszaki sikeres volt! Most 2évig megint nyugi van! km óra állása: 243743km
km óra szerint letelt a 10000km az előző olajcsere óta úgyhogy kicseréltem, nem volt egyszerű leszedni a régi szűrőt, de azért megoldottam :) Újra Selenia 20K-t kapott és 10ezer múlva újra cserélem :) km óra állása: 242000km
mivel vasárnap hajnalba barátoktól hazafelé aztmondta a jobb hátsó hosszkitámasztó, hogy reccs...ezért még haza se hozott Csőrike...a tréleren mikor láttam majdnem sírtam... hamár egyet cserélünk akkor cseréljünk kettőt mivel a túloldali sem lehet jobb állapotban....
MES szerint a lambdaszonda jó értéket mutat csak annyi a problémája, hogy mindig ugyanazt az értéket... szóval ez cserés :) Helyére gyárit teszünk mert ahogy olvasom mindenki szív az utángyártottakkal!
mivel a lengőkar gömbfeje már annyira odavolt, hogy sikítozott mikor melege volt...ezért azt is kicseréltük, majd műszaki előtt még a túloldalit is ki kell dobni... az még csendben van, de nemvárom meg míg szétesik... :D
kicseréltem a két első kormányösszekötő gömbfejet! Hát ráfért mivel már nagyon szét voltak kopva...főleg a bal oldali, sztem a jobbost már cserélhették egyszer mert elméletben a jobbosnak kéne előbb szétmennie...
mivel hideg levegőt nem igazán akart fújni, feltöltettem gázzal aztán fertőtlenítettem a rendszert és a pollenszűrőt is kicseréltem! Volt egy kis baja az elősző szűrőnek :)
ha leengedett ablakkal mentem kicsit döcögősebb úton, mindig valami csörgés-zörgést hallottam és nem tudtam hova tenni...de aztán rájöttem, hogy az első fékbetétjeim mozognak kb 1-2mm-t és ettől van az egész! Mivel a régi összehúzó kampók már elfáradtak, inkább vettem 2db újat. Behajtogattam a helyére és azóta is csend van :)