Tagok >> mgabor >> 156 1,9 JTD 16V >> Blog
- Típus:156 1,9 JTD 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero metallico
Egyre nehezebben vette a sebességeket, így elgurultunk Palotára. Egy óra, csiszolgatás reszelgetés polírozás, zsírzás, most jobb mint új korában.....
Hiába no..... Csörgő szervíz
Sikerült hozzájutnom egy törött pajzsról lementett emblémához amit azonnal fel is szereltem :)
A decemberi törés után, Két hét kényszerpihenő, lökhárító javítva fújva, a karosszéria helyreállítva, futómű beállítva, Olaj cserélve, légzsák visszajelző, elektronos problémák orvosolva.
8-as főút reggel 8:00
Megálltam egy kocsisor végén, az elöttem álló úgy gondolta visszatolat.
Most úgy néz ki, elég amit a biztosító fizet.... Januárban megy egy hétre Csöréhez Palotára.
Nem lett ennyire egyszerű. Mióta megtörte az az agyament azóta lassan minden bedöglik... :( a légzsák visszajelző folyamatosan világít, a comp azt jelzi nincs olaj pedig van, és most a legutolsó, 12.26. az indító motor levágta a biztosítékot, de hiába cserélem, újra levágja :( idén már nem megy sehova... a legjobb időpont aki dolgozik, az azért mert nem kap munkát sose ( nem véletlen), aki meg ért hozzá, annak van elég melója, csak jövőre nyit
Volt egy kis kopogás előröl, meg legutóbb Csőri is mondta ráférne némi gondoskodás így, megint meglátogattuk a műhelyt.
Ahogy néztem a merevítőt legközelebb nem lesz elég a szilent csere, de most tökéletes.
Hogy mikor, nem tudom, de kitört a bal első ködfényszóró, így a mai nap pótolva lett.
A computer eléggé el van veszve... váltig állítja, hogy az átlag fogyasztás 5,1l / Km. Pedig a valóság. 910Km / 60l ez akárhogy számolom 6,5. Nem mintha nem lennék elégedett, mivel végig klímával mentem hajtottam is, Pesten is forgolódtam.
Ma elmentünk Csőrihez...
üzemanyagszűrő, légszűrő, és mindkét kézifék bowden. És ha már ott voltunk átnéztük alulról is. Most ugy néz ki egy keresztmerevítő cserét még be kell tervezzek :(
Mivel csak egy kulcs volt meg, mikor vettem, és annak is rapszodikusan működött a távirányítója, így döntöttem egy új gyári kulcs mellett. Többen ajánlották, így elmentem Pápára. kb 20 perc volt kulcs másolás betanítás, plusz a régi kulcsot újraprogramozták, így most már nem csak a kocsi mellől, hanem akár 10m-röl is nyit zár a régi is :) És mellesleg van egy gyönyörű vadiúj kulcsom.
Azt azért nem értem miért nem gyártanak piros kulcsot az újabb típusokhoz?