Tagok >> Bal0229 >> 166 2.0 TS >> Blog
- Típus:166 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:ezüst
sajnos kihasználatlanság miatt mennie kellett :(
A szürke nincs többé.
Muszáj néha értékelni a helyzetet. A lényeg: el kell adnom sajnos a szürkét, mert nem tudom kihasználni így második autónak.
Hibalista most:
1) jobb első kerékagy csapágy hangos, megvettem az újat, csak ki kell cserélni
2) légzsák visszajelző világít, állítólag csak a spirál a kormányban, meg kell nézetni
3) Ablaktörlő gumi csere kéne, filléres tétel
4) Klímát fel kell tölteni
ennyi. Még mindig nagyon megbízható a kocsi, aki megveszi, nagyon jól fog járni ezzel a kocsival.
Leégett a fűtőmotor így tél közepén, viszont ha már hozzányúlunk akkor radiátor csere is lesz. Várható költség: 55,000 Ft.
Eldöntöttem, nem adom el, a szürke megy napi használatba, a lila lesz a hétvégi autó.
Egy kicsit szerelni kellett rajta. Megadta magát néhány csavar a beltérben (hátsó roló, műszerfal borítás), alul a kipufogó védő burkolatok lógtak, kicsit heggeszteni is kellett a hátsó dob körül, illetve a tolatólámpa érzékelője is kiment. Még világít a légzsák visszajelző lámpa, egyébként rendben van a gép.
Eljött a 15 ezres olajperiódus. Szokásos Total olajat kapott + egy új levegőszűrőt. DZ csinálta ezt is. Visszanézve az elmúlt 1 évet, az olajfogyasztás beállt az 5,000 km / 1 literre, amire azt mondják hogy a TS motorhoz képest még nem is rossz.
Történt ugyanis egy 'családon belüli erőszak' - álló helyzetben nekitolattak szegény alfának, de hát előfordul az ilyesmi. Képek előtte és utána. Szépen megcsinálták.
A téli kátyúk megették a futóművet, ahogy az várható volt. 2 felső lengőkar csere. Kedvezménnyel bárdinál 24,000 Ft. Még mindig világít a légzsák visszajelző, más baj nincs. A központi zár magától megjavult.
Lekopogom, apróságok vannak még mindig a kocsival, amit meg kell nézetni:
- légzsák visszajelző elkezdett világítani, simán lehet hogy csak spirál
- gyerekzár vagy első vagy hátsó ra osztja az ablak vezérelhetőségét
- motor olajfogyasztása: fél litert megevett 3.000 km alatt, most töltöttem bele egy keveset Total quartzbol. Sokan azt mondják ez normális ennél a kocsinál, mindegy, ennél többet ne egyen, fogyasztást figyelni kell folyamatosan
- Futómű: még nincsenek problémák vele, de a magyar utak szétcsinálják ezt a futóművet, ha kijön valami gond, rögtön cserélem.
Egyébként még mindig fasza, megbízható kocsi, sose gondoltam volna hogy a megbízhatóságot egy lapon fogom említeni az alfa névvel :)
Az utóbbi 2 hétben elkezdett repedt fazék hangot hallatni a kipufogó. Ma alánéztek. A flexibilis csőtag teljesen kimozgott, elhasználódott, ezt kis is cseréltük a mellette levő tömítéssel együtt. Előtte, utána a csatlakozócsöveken pár pont hegesztés szintén kellett. Most már csendes, a sportdobot is alig hallani, szóval nem teszem vissza a gyári dobot :). Alles zuzammen: 20,000 Ft. Dinamit kipufogóklinika, értenek hozzá, de nem olcsók, hozzá kell tenni.
Semmi extra, klíma töltésen vagyunk túl. Gáz töltöttség 50% on volt. Most fasza, hideg mint a jég :)