cezso87 - főkép
>> SzervizAlfa 159 1,9 jtd 16V SW // 2020-01-31

Olajcsere + szűrők ( gázolaj, motorolaj, levegő, pollen)
Automata váltó olaj csere (2x4liter)
Szervó olaj csere.
Két első felső lengőkar szilent csere.
174.140km

 
>> EgyébAlfa 159 1,9 jtd 16V SW // 2019-12-20

Jobb hátsó ablekemelő szerkezet csere.
173.000 km

 
>> SzervizAlfa 166 2,4jtd // 2019-09-11

Elérkezett az újabb olajcsere, plusz minden szűrő, klímatisztítás.
Elől kotyogott valami a jobb elejében. A felső lengőkar gömbfeje volt az. Mindkét oldalt cserélni kellett, de a poliuretán szilent még mindig tart, ezért az visszakerült. Úgy néz ki jó vétel volt :) Mióta nálam van kb 70 ezret kibírt már, lehet ,hogy tényleg örökös? :D
Állandóan túltöltött a turbó. Ezeknek a 136 lovasoknak elég gyakori problém, hogy megragad a Geojuk. Sajnos ez történt az enyémmel is, kicsit már hordta az olajat is, megérett egy cserére. Kapott egy IHI-t ezzel nem lesz gond soha, azt mondják... :)
Azóta nincs is hibakód...
Újra öröm vezetni :)
230790 km

 
>> SzervizAlfa 166 2,4jtd // 2019-03-09

olajcsere,szűrők cseréje.
Elkezdett dolgozni lassú tempónál az ABS.
Lenyomta a felületi rozsda a kerékcsapágy peremén levő bordákat, és így kénytelen volt dolgozni a rendszer, mert nem megfelelő jelet kapott.
A csere végül mindkét oldalon megtörtént!
Fekolaj csere. 219.700 km

 
>> SzervizAlfa 166 2,4jtd // 2018-11-17

Most a bal oldali fényszóró is kapott egy követ, nem értem, hogy sikerülhetett megint...
Most már tökéletes a kilátás este is .
Fékolajcsere
213.400 km

 
>> SzervizAlfa 166 2,4jtd // 2018-09-02

olajcsere szűrők cseréje. 210.000 km

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2,4jtd // 2018-03-23

Kapott nagyobb és persze szebb felniket.
17" a menő :)
204.800 Km

 
>> SzervizAlfa 166 2,4jtd // 2017-11-26

Olajcsere megtörtént a motorban és a váltóban is. 199.600Km

 
>> EgyébAlfa 166 2,4jtd // 2017-09-16

Megkapta újabb 2 évre :)
196.000 Km

 
>> SzervizAlfa 166 2,4jtd // 2017-08-26

Felpuhult a kuplungom, és néha megcsúszott nagy terhelésnél..
Cserélni kellett a szerkezetet, a kettős tömegűt, a főtengely szimeringet akkor már illik, és a főmunkahenger is elengedte magát. Mint kiderült a boncolásnál eltört a szerkezet.
Néha égve maradt a kézifék visszajelző. A tartály tetején levő jeladó volt rossz. fékolajcsere 195.000 Km