Olajcsere + szűrők ( gázolaj, motorolaj, levegő, pollen)
Automata váltó olaj csere (2x4liter)
Szervó olaj csere.
Két első felső lengőkar szilent csere.
174.140km
Jobb hátsó ablekemelő szerkezet csere.
173.000 km
Elérkezett az újabb olajcsere, plusz minden szűrő, klímatisztítás.
Elől kotyogott valami a jobb elejében. A felső lengőkar gömbfeje volt az. Mindkét oldalt cserélni kellett, de a poliuretán szilent még mindig tart, ezért az visszakerült. Úgy néz ki jó vétel volt :) Mióta nálam van kb 70 ezret kibírt már, lehet ,hogy tényleg örökös? :D
Állandóan túltöltött a turbó. Ezeknek a 136 lovasoknak elég gyakori problém, hogy megragad a Geojuk. Sajnos ez történt az enyémmel is, kicsit már hordta az olajat is, megérett egy cserére. Kapott egy IHI-t ezzel nem lesz gond soha, azt mondják... :)
Azóta nincs is hibakód...
Újra öröm vezetni :)
230790 km
olajcsere,szűrők cseréje.
Elkezdett dolgozni lassú tempónál az ABS.
Lenyomta a felületi rozsda a kerékcsapágy peremén levő bordákat, és így kénytelen volt dolgozni a rendszer, mert nem megfelelő jelet kapott.
A csere végül mindkét oldalon megtörtént!
Fekolaj csere. 219.700 km
Most a bal oldali fényszóró is kapott egy követ, nem értem, hogy sikerülhetett megint...
Most már tökéletes a kilátás este is .
Fékolajcsere
213.400 km
Kapott nagyobb és persze szebb felniket.
17" a menő :)
204.800 Km
Olajcsere megtörtént a motorban és a váltóban is. 199.600Km
Felpuhult a kuplungom, és néha megcsúszott nagy terhelésnél..
Cserélni kellett a szerkezetet, a kettős tömegűt, a főtengely szimeringet akkor már illik, és a főmunkahenger is elengedte magát. Mint kiderült a boncolásnál eltört a szerkezet.
Néha égve maradt a kézifék visszajelző. A tartály tetején levő jeladó volt rossz. fékolajcsere 195.000 Km