Tagok >> cZ >> 166 2.4 JTD 150LE >> Blog
- Típus:166 2.4 JTD 150LE
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Blu Odusseia
Kicsit megkésve bár és megtörve cseréltettem gumi...hurrá 4gumit vehettem megint mert tavaly a 2 hátsót eldarálta az első kettő Pirelli meg perem dudoros volt -szálszakadás-.
hurrá hurrá
4db Michelin Energy Saver...és megint használt...kapni fog 2 új télit...
Sajnos későn hiszen még októberben kellett volna de sajnos nem volt keret...
brutális volt a hátulja
Összetartás
B-J
+4.8 +6.5
pff a 1.5 helyett most jó.
A kerékdőlés is brutál de azzal nem lehet mit kezdeni...
normál:
-01°16
és sajna -02°00
Eleje
a -1.0mm helyett volt
+0.1 +1.3
Ami nem sok de arra elég hogy pl egy gumma 50 ezer kilóméter helyett csak 46ot tudjon szolgálni
A hátulja az brutális volt, nem véletlen szitált, esőben féltem is vele...
Végre tudom milyen egy stabil Alfa futómű.
Bizony elérkezett az első 10e km vége
Total Quartz 5w40 5.5l ment bele, plusz Alco szűrő (ez volt a polcon).
hajrá...
Ennyi beadta az unalmast, nem bírta már a terhelést, a plusz ablakfűtést a fűtőmotort stbstb, Kiderült hogy ez füstölt már alfa cityn is és nem a fűtőmotor. Fesz. szabályzónak annyi, diódahídnak annyi, szabadonfutónak annyi, szerencse hogy egyáltalán ez még működött...
Jó árban kaptam másikat :P
Kicserélni se bonyolult max 1 óra.
Sajnos elérte az én 166-osomat is a fűtőmotor végzet, már nyáron Alfacityn érdekes füst jött mikor max fordulaton ment aztán szépen lassan megadta magát. A biztosítékház is szétégett valószínűnek tartom hogy nem is megfelelő biztosíték volt benne. A kiszedése nem egyszerű a klíma csöveket arrébb kell feszíteni, a dízelnél plusz egy kábelköteg is útban van, egy bolha belógott azt is le kellett vágni tehát nekem 1 napos meló volt ez a műtés. képeket töltök fel aki esetleg rávetemedik: 2.4JTD-nél a legnehezebb (a képek alapján amit néztem) mivel a tűzfal nem mozog könnyedén (gázolajszűrő stb) mint pl a 3.0V6nál. Természetesen bármelyik Cartársnak szívesen segítek, vagy kicserélem.
(plussz segítség az alfás keresőmotornak: futomotor futo motor Fűtő motor Fűtömotor csere fűtés 166 csere Fütőmotor Fütömotor)
Elérkezett a nap mikor bizony meg kellett ejteni a valag rendbetételét mert irgalmatlanul rossz volt.
Ezeket cserélték (ez az egy tán minek nem állok otthon neki):
bumeráng, bal
22900
bumeráng, jobb
22900
kutyacsont, bal
9500
kutyacsont, jobb
9500
stab pálca, bal
6500
stab pálca, jobb
6500
lengőkar nagy G-szem, bal
11500
lengőkar nagy G-szem, jobb
11500
bölcső hátsó szilent, bal
8450
bölcső hátsó szilent, jobb
8450
préselés
8000
munkadíj
25000
Sajnos a régi használhatatlan volt, sebaj az új nem drága.
Igen, végre június 20-án sikeres vizsgát tettünk, majd a regisztrációs adó,biztosítás, után irány a tokmányiroda ahol megkapta az új MAGYAR forgalmi engedélyét
Egyedi forgalombahelyezéd 22 800-
Műszaki vizsga:16 500-
Regadó: 177 000-
Regado VPID szám ügyintézés: 6300-
Biztosítás egész évre:24 000-
Tokmányiroda:
1Rsz.:8500-
2mátricá:585-
3valami:12 000-
4Vagyonszerzési illeték:60 500-
A múlt héten kapott alig használt Pirelli P7eseket meg Bridgestone gumikat.
A héten Gabi barátommal rendbe szedtük Rovarszemet a még visszamaradt alkatrészek is a helyükre kerültek, mint:
-Új Termosztát Vernet
Vezérlés kicserélve:
-INA vezetőgörgő
-Rouville vízpumpa
-Mapco feszítő görgő
-Bosch szíj
Kapott hátra Ferodo új tárcsákat és új Delphi betéteket, előre pedig új LPR betétek kerültek. Sajnos a fékcsöveim elöl gázosak voltak így kapott egy pár új TRW fékcsövet.
Az első felső lengőkaroknak olyan holtjátékuk volt hogy csuda, az új TRW lengőkarok patentek :) (több helyen olvastam hogy az olcsóbbakat kerüljem)
Természetesen új fagyállót is kapott.
Kipróbáltam és nagyon jól megy :) hu de nagyon :D
Sajnos lassan haladtunk mert rossz típusú vezetőgörgőt küldtek, de már kicserélni sem tudták, akit érdekel szívesen továbbadom! 1.9JTDhez való.