Mutasd

>> Szerviz2014-09-27

Miután megvettem a kocsit, nyilván való volt hogy valami nagyon nem okés vele. Elindult de nagyon kopácsolt a motor... Gyűjtöttem egy kis pénzt, addig Benz-nél állt a kocsi, majd elvontattuk Péter barátunkhoz aki nemsokára neki is látott, és közölte velem a tutit ! Hajtókarcsapágy.... Főtengely még menthető ??? .. NEM ...
Szóval pár hónapba bele fog telni mire kocsi lesz belőle, de sebaj akkor legyen megcsinálva normálisan.

Amik cserélve lettek:
- Főtengely ( Bontott, alapméretes ) - 42.500
- Olaj ( Selénia 20K , Tutela váltó olaj + szervó ) - 20.000
- Levegőszűrő - 3000
- Olajszűrő - 2000
- Vízpumpa - 5950
- Vezérmű szíj készlet - 20.958
- Hengerfej tömítés készlet - 19.466
- Alsó Tömítés garnitúra, + összes csapágy ( nyugvó, hajtó, főtengely ) - 20 672
- Olajpumpa ( Bontott ) - 13.500
- Kuplung Szett - 32.747
- Kinyomó csapágy - 16.735
- Alvázvédő + üregvédő - 5000
- Lökhárító tartó konzol - 10.000
- stabilizátor szilent - 3250

Ha nem lett volna a céges kedvezmény kb a duplája lett volna. Pár hónap elteltével mikor hivott a szerelő azt hittem készen van , de sajnos nem... rosszhír... lebillent a motor a kis hordozó kocsiról, és eltörött pár dolog... Nagyon bántotta a dolog mert próbált vele sietni és egyedül volt...
ennek keretein belül cserélve lett :
- Vezérműtengely kerék
- Vezérműtengely jeladó
- Szelepfedél
- Szíj burkolat

Miután ez megvolt mehetett be a motor :). közbe Benz Cartársal felmentünk és segítettünk neki, és pár apróságot is meg tudtunk közbe csinálni a kocsin. Kapott egy komplett alvázvédelmet egy új rezonátor csövet. Le lett kezelve a kissé rozsdás első bölcső is, és le lett fújva feketére. Lassan összeállt a kocsi. Beraktuk a motor, és első indítás-nál majdnem hogy könnybe lábadt a szemem ;) Gyönyörűen duruzsolt. Több mint 4 hónap emelőn ücsörgés után végre a kerekein láthattam újra a kocsit! :)