gabor978 - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS // 2014-11-23

Leszakadt az autó aljáról az olajteknőt védő alu öntvény ,szerencsémre sikerült megrepeszteni az olajteknőt a tőcsavarnál,most szép nagy foltokat hagyok amerre járok.ideiglenesen kinyomtam szilóval,így majd eljutok talán a bontóig hétfőn:D

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS // 2014-09-03

El volt repedve a 2. henger trafója kicseréltem,az autó azóta hidegben melegben szépen indul stabil alapjárattal.És csak 5 percembe került a csere.Az autóba visszatértek ezáltal lovak is:D közben találtam egy kis hibát oxidálva voltak a gyújtókábel csatlakozói azokat még meg kell tisztítanom.

>> SzervizAlfa 156 1.6 TS // 2014-08-29

Elvittem az autót szervizbe a reggeli dadogás durrogás miatt.A szerelő talált egy repedt trafót(talán a szigetelés folyhat belőle?) bontott megrendelve,remélem megoldja a problémám.Hogy ne legyen ilyen egyszerű a jobboldali gyertyák olajban úsztak,szelepfedél tömítést is cserélnem kell.Van egy szabadon lógó zöld kábelem(képen karikázva) ha valaki tudná hova megy leírhatná:D ja és egy alkatrész(ez is karikázva) ami nem tudom mi de a szerelő azt mondta le volt húzva a csatlakozója érdekelne hogy mi lehet az.

>> SzervizAlfa 156 1.6 TS // 2014-07-21

Előjött egy elég idegesítő hiba a gépen,reggel első indításnál(lényegtelen hogy 10 vagy 30 fok van) ingadozik az alapjárat(értsd kb 700 és 1000 között).ha adok neki gázt lényegtelen mennyit úgyse nagyon veszi észre kis idő múlva elkezdni kipörgetni majd ha elpörgetek 2-3 ezerig és elengedem a gázt beáll emelt alapjáratra.Onnantól megszoktam várni hogy visszaálljon az alapjárat 1000 körülire és indulok,a gép teljesen erőtlen sokáig kell csúsztatni a kuplungot hogy ne fulladjon le,majd 2 de inkább 3-ezres fordulaton kell vele közlekednem mert megtorpan.Ha csak 1-3 órára rakom le akkor indításnál már semmi baja sincsen,8 óra munka után újrakezdni a reggeli szokását. gyertyát cseréltem ötezer kilométerrel ezelőtt,gyönyörű sötét fekete volt, az egyik(kettő) még olajos is,a többi inkább csak benzinben ázott,ezt betudom annak hogy 2km-t mentem vele hidegen és utánna cseréltem.bár akkor sem feketének kellett volna lennie. Nos a szép az egészben hogy betudtam légtömegmérő hibának és vettem egyet ,bosch volt benn (0280217111),meat & doria márkát vettem 27000 pénz volt,beszereltem és reggelig nem is piszkáltam,majd reggel vártam a csodát de nem jött ,épp ugyanazt csinálta. Új ki be a dobozba régi be és azóta is csak van.Semilyen motorhiba jelzőlámpa nem világít ,még hőfok jeladóra gondoltam,bár valószínű szervíz lesz belőle.Ez még várat magára.

>> SzervizAlfa 156 1.6 TS // 2014-07-14

Hazafele jövet a városban enyhe kanyar és kis koppanás,nagyon nem figyeltem rá(kellett volna) mert az autó hátulja televolt szerszámokkal.A bal hátsó lengéscsillapítón a rugótartó tányér körberohadt és leszakadt, a rugó persze benyomta a gumi mellé, amit ki is vágott körbe.Lapos gumival(mert a mankókerék sem fért el a tányértól) haza indultam.Wiktory márkájú lengéscsillapító és suplex rugó került bele.Sérült részt egy ismerőssel megcsináltuk (reggel 8:30tól 12-13 óráig) nem kívánom senkinek sem ezt az élményt,a lengéscsillapító legalsó csavarja egy átmenő kb 25-30cm es csavar hihetetlen módon beletud rohadni.Jó pár ütés és elég nagy erőkar kellett hozzá de meglett,a másik oldalon meg sem tudtuk mozdítani.

Költségek

-Egy pár használt Michelin gumi
-Lengéscsillapító
-Rugók
-Porvédő
-Munkadíj(baloldal 5000 jobboldal 20000!)

Képeket később mellékelem.

 
>> EseményAlfa 156 1.6 TS // 2014-07-10

Ez is elérkezett 2014.02.8

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS // 2014-07-10

Termosztátot cseréltem mert a víz nem ment 70 fok fölé,először Facet márkát raktam bele de avval sem lett jobb,végül visszavittem becseréltetni egy vernet-re ,valamivel feljebb ment aztán az is beállt 70 re,következő csere a vízhőfokjeladó lesz..