Felvillant a soha nem várt motor lámpa! (Have engine checked)
Probléma nem volt az autóval, indult és ment is normálisan, de nagyon zavaró volt a figyelmeztetés. :(
Hibakód kiolvasása után (P0010) "Phase variator actuator" valamint (P0011) Positionong diagnosis of camshaft on exhaust!
Utána néztem a neten mi ez valójában, hol található, mi a szerepe és mennyibe is kerül. Olajnyomás érzékelő és vezérlőtengely fokoló! Meglestem, és kimértem az ellenállását ( a szervíz manuálban nem találtam nomal értéket róla ). Szívó oldali actuator ellenállása 10 ohm, kipufogó oldali viszont 0.6 Megaohm volt :(
Alkatrészt megrendeltem Ára: 36.000Ft volt, 5 perc alatt kicseréltem és kiütöttem a hibát. Persze az újnak 10 ohm-os ellenállás értéke volt. :)
400Km óta sincs semmi hiba! ;-)
A képet nem Én készítettem csak illusztráció!

0
435
Fórum
Friss topicok
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV