Tagok >> HáPé >> 156 1.9 JTD-Mjet 16V Exclusive >> Blog
- Típus:156 1.9 JTD-Mjet 16V Exclusive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:grigio sterling
2015. december 16-án reggeli indításkor a kuplung benyomásakor kattanó hang fogadott. Az autót elindítva borzalmas csörgő-zörgő-visító hang. Kinyomott kuplungnál elcsendesül, de picit megmozdítva a lábam a pedálon az autó egyből elindul kicsit rázkódva. Ezzel ma nem is megyünk sehova. Napközben hívtam Csőri mestert, aki sajnos nem jó hírrel szolgált, karácsonyig fullon vannak :( ünnepek alatt pedig mint ahogyan senki sem, nem dolgoznak, január 4-én velem tudna kezdeni. Na és itt hoztam meg életem eddigi legrosszabb döntését, elkezdtem szerelő után kajtatni. Erhard-ot hívtam alkatrészügyben, aki azonnal tudott segíteni, továbbá a mögöttük levő "szervízt" megkérdezte, vállalják-e idén. Hívtam is őket közvetlenül, azt mondták vihetem december 22-én és december 23-án mehetek érte. Gondoltam ez szuper, lesz az ünnepek alatt autó...aztán nem így lett!
Erhard 22-én délután hívott is, kettőstömegű nem valami jó állapotban van, azt is illene cserélni, a kuplungszerkezet az kuka. Képeken is látszik, a szerkezet közepe már szét volt hullva, a kinyomó is alig forgott, ha forgott is, nem kis zajt keltve. Rábólintottam ám legyen, dobjuk ki, kapjon komplett új szettet, VALEO került beszerelésre.
Hazahoztam ugyan 23-án este az autót, élveztem is a puha kuplungot, gyorsításkor nem zörögnek a beltérben az ablakemelők kapcsolói, csak pozitívum. Egészen reggelig.
Ugyanis 24-én reggel látom az autó alatt olajfolt. Hát ez mi? És jött a feketeleves... le az aknába karácsony napján és ekkor szörnyülködtem el a magukat szerelőknek nevezett emberek, munkának nevezett, elvégzett valamijén.
- Alsó motorburkolat úgy volt felhányva, az egyik csavar ferdén a bölcsőbe betekerve, megszaggatva és félig (se előre - se hátra) úgy kellett szétvágni a csavart
- A váltóból egy csavar hiányzik, a többi nem volt rendesen meghúzva
- Folyik a motorolaj, de nem tudom honnan
Egyenlőre ennyit tudtam megállapítani. Két ünnep között hívtam is a "főnök" ""Urat"" hogy itt gond van, a nagyon drágán elvégzett munka nagyon szar!!! Hát január 5-én vigyem vissza. Remek! Ennyi erővel megvárhattam volna Csőrit. És normális kezekben, nem vagyonokért, profi munkát kaptam volna.
A képek magukért beszélnek a kiszedett alkatrészekről, a story folytatása következik...
Km: 197680