Megint sikerült egy hülyetuning hibát helyreraknom...
Az a szerencsétlen, aki a szó rossz értelmében agyon tuningolta ezt a jobb sorsra érdemes 1.8-as motort, jól melléfogott.
A háccsókerekes ladákon nevelkedett emberünk a kartercsövet levezette a motor mellett a szabadba a szívócsonkon meg ledugózta.
De ezen a motoron a forgattyúsház szellőztetése úgy van megoldva, hogy egy cső megy a légtömegmérő és a fojtószelep közé, egy másik cső meg a fojtószelep és a hengerfej közé egy rugóval zárt szelepen keresztül. Na ezt az utóbbit vezette a szabadba.
Mi is történt? A szabadba vezetett csövön keresztül megnyitotta a szívócsővet a légtömegmérő és a fojtószelep között. Így ujjnyi vastag lyukon keresztül szívott falsot a motor a légtömeg mérő mögül, ráadásul a forgattyúsházból is az olajpárát jól kiszippantotta így. Arról nem beszélve, hogy szűretlen levegő jött ott be...
Vissza is raktam a helyére a csövet. Amit tapasztaltam, hogy 3000 alatt is van ereje a motornak. Most már nem tudom lefullasztani induláskor, ha kuplungról óvatlanul szállok le, akkor egy rántással megindul...
A padlógázas gyorsításnál is kevesebb a lila füst ami otthagyok...
1
599
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki